Elementi optimalnog vizualnog doživljaja potrošača polimerne ambalaže kod sredstava za čišćenje (CROSBI ID 681892)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljevak, Ivana ; Pugar, Daniel ; Ptiček, Petra ; Zjakić, Igor
hrvatski
Elementi optimalnog vizualnog doživljaja potrošača polimerne ambalaže kod sredstava za čišćenje
Unutar znanstvenog dijela marketinga neprestano je potrebno praćenje ponašanja potrošača i njihove interakcije sa odabirom određenog proizvoda na policama. Jedan od važnih elemenata u izgledu ambalaže i pakiranja je atraktivna grafika i boja koje ističu proizvod na policama i privlače potrošače te utječu na potrošačevu namjeru u kupnji. Kvaliteta ambalaže kao i kvaliteta stvarnog proizvoda imaju veliku ulogu kod odlučivanja o kupnji. U kemijskoj industriji koriste se najčešće polimerni materijali zbog svoje funkcionalnosti, i to polivinil klorid (PVC) i poli(etilen-tereftalat) (PET). Cilj ovog rada je prikazati kako izgled ambalaže i funkcija boje sa odabranom grafikom na polimernom materijalu utječu na odabir kemijskog proizvoda kod potrošača. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete.
dizajn, polimerna ambalaža, marketing
nije evidentirano
engleski
Elements of optimum visual experience for consumers of polymer packaging for cleaning agents
nije evidentirano
design, polymer packaging, marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
54-54.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of abstracts BLAŽ BAROMIĆ 2019
Mikota, Miroslav
Zagreb:
Podaci o skupu
23. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
predavanje
11.09.2019-14.09.2019
Senj, Hrvatska