Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje i podučavanje povijesti umjetnosti u digitalno doba (CROSBI ID 681859)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Alviž, Josipa Učenje i podučavanje povijesti umjetnosti u digitalno doba // 140 godina podučavanja povijesti umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu / Alviž, Josipa ; Botica, Dubravka ; Magaš Bilandžić, Lovorka et al. (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 7-7

Podaci o odgovornosti

Alviž, Josipa

hrvatski

Učenje i podučavanje povijesti umjetnosti u digitalno doba

Ubrzani tehnološki razvoj glavni je generator promjena u svim sferama ljudskoga djelovanja te bitno utječe i na nove trendove i mogućnosti u području odgoja i obrazovanja poput personalizacije i individualizacije učenja, multimodalnosti i igrifikacije, problemskoga i projektnoga učenja, open source učenja, cjeloživotnoga i neformalnoga obrazovanja i sl. Stvarna implementacija brojnih novina koje računalna revolucija donosi, a koje se smatraju nezaobilaznim dijelom suvremenoga obrazovanja, predstavlja veliki izazov za sve sudionike obrazovnoga procesa s obzirom da zahtijeva razvijanje kompetencija koje često prelaze granice uže stručnosti pojedinca. Stjecanje ovih kompetencija izravno ovisi o dostupnoj podršci koja uključuje i čvršću međuinstitucionalnu povezanost, odnosno umrežavanje pojedinaca različitih stručnih profila. U izlaganju će se suvremeni obrazovni trendovi te mogućnosti i zahtjevi koje oni donose predstaviti kroz prizmu učenja i podučavanja povijesti umjetnosti na visokoškolskoj i srednjoškolskoj razini, ali i na primjerima neformalnoga on line obrazovanja i open source učenja. S obzirom da povijest umjetnosti od njezina utemeljenja obilježava čvrsta sprega s dostupnim tehnološkim izumima, kako u istraživačkom, odnosno metodološkom smislu, tako i u edukativnom pogledu, u izlaganju će se osvijetliti nove mogućnosti preplitanja struke i tehnologije u domeni obrazovanja na odabranim inozemnim i hrvatskim primjerima.

digitalna humanistika, digitalna povijest umjetnosti, učenje i poučavanje povijesti umjetnosti

nije evidentirano

engleski

Teaching history of art in the digital age

nije evidentirano

digital humanities, digital history of art, teaching and learning history of art

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-7.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

140 godina podučavanja povijesti umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu

Alviž, Josipa ; Botica, Dubravka ; Magaš Bilandžić, Lovorka ; Šourek, Danko

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Skup 140 godina podučavanja povijesti umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu

predavanje

22.11.2018-22.11.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest umjetnosti