Načela oblikovanja nakladničkog niza (CROSBI ID 269633)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rizvanović, Nenad
hrvatski
Načela oblikovanja nakladničkog niza
Nakladnički niz proizvod je različitih razina djelovanja i regulacije književnih, knjižnih, nakladničkih i uredničkih odluka i sadržaja, te kulturalnih procesa povezanih sa čitateljskim praksama, čitateljskim kompetencijama i procesima oblikovanja književne publike. Razlikujemo četiri načela oblikovanja nakladničkog niza: povijesno, uredničko, čitateljsko i paratekstualno. U ovom radu analizirali smo načela oblikovanja nakladničkog niza na primjeru Biblioteke moderneliterature HIT, jedne od sedam beletrističkih nakladničkih nizova objavljivanih u Hrvatskoj između 1968. i 1991. godine. Biblioteka moderne literature HIT (urednik Zlatko Crnković) dominirala je nakladničkom scenom u Hrvatskoj i u Jugoslaviji tokom 1970-tih i 1980-tih u komercijalnom i kvalitetnom smislu.
nakladnički niz, Biblioteka HIT, bestseler, paratekst
nije evidentirano
engleski
Principles of forming publishing series
nije evidentirano
publication series, Biblioteka HIT, bestseller, paratext
nije evidentirano