Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije (CROSBI ID 430161)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Stiperski, Monika
Novak, Ivan
hrvatski
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije
U ovom radu istražen je značaj koji analiza tržišta ima za poslovanje poduzeća, na slučaju poduzeća iz odjevne industrije. Na primjeru nekoliko odabranih poduzeća odjevne industrije analiziran je način i važnost provođenja analize tržišta u planiranju poslovanja i poboljšanju poslovnih rezultata.
analiza tržišta, odjevna industrija, vrste istraživanja
nije evidentirano
engleski
The role of market analysis in business planning for firms in garment industry
nije evidentirano
market analysis, clothing industry, types of research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
17.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb, Hrvatska