Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije (CROSBI ID 430161)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Stiperski, Monika Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije / Novak, Ivan (mentor); Zagreb, Hrvatska, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2019

Podaci o odgovornosti

Stiperski, Monika

Novak, Ivan

hrvatski

Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije

U ovom radu istražen je značaj koji analiza tržišta ima za poslovanje poduzeća, na slučaju poduzeća iz odjevne industrije. Na primjeru nekoliko odabranih poduzeća odjevne industrije analiziran je način i važnost provođenja analize tržišta u planiranju poslovanja i poboljšanju poslovnih rezultata.

analiza tržišta, odjevna industrija, vrste istraživanja

nije evidentirano

engleski

The role of market analysis in business planning for firms in garment industry

nije evidentirano

market analysis, clothing industry, types of research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

17.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Tekstilna tehnologija