ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA MLADE (CROSBI ID 681668)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lacković, Krešimir ; Knežević, Lucija
hrvatski
ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA MLADE
U radu je istražena i objašnjena ulaoga televizije i njezin utjecaj na okolinu posebice na mlade.Istraženi su prednosti i nedostaci televizije te njezin utjecaj na okolinu.Posebno je istražen utjecaj internetske televizije.Naglasak je na gledanost i utvrđen utjecaj na mlade.
televizija, oglašavanje, prpagandna poruka, medij.
nije evidentirano
engleski
ROLE OF TELEVISION ADVERTISING AND ITS IMPACT ON YOUTH
nije evidentirano
television, advertising, propaganda messiges, medium
nije evidentirano
Podaci o prilogu
169-174.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
OTO 2016
Lacković, Zlatko
Osijek: Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-7973-13-1
Podaci o skupu
Organizacija i tehnologija održavanja „OTO 2016“
poster
22.04.2016-22.04.2016
Osijek, Hrvatska