Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024815

ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIUN UTJECAJ NA MLADE


Lacković, Krešimir; Knežević, Lucija
ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIUN UTJECAJ NA MLADE // OTO 2016 / Lacković, Zlatko (ur.).
Osijek: Elektrotehnički fakultet Osijek, 2016. str. 169-174 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1024815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIUN UTJECAJ NA MLADE
(ROLE OF TELEVISION ADVERTISING AND ITS IMPACT YOUTH)

Autori
Lacković, Krešimir ; Knežević, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
OTO 2016 / Lacković, Zlatko - Osijek : Elektrotehnički fakultet Osijek, 2016, 169-174

ISBN
978-953-7973-13-1

Skup
ORGANIZACIJA I TEHNOLOGIJA ODRŽAVANJA " OTO 2016 "

Mjesto i datum
Osijek, HRVATSKA, 22.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
televizija, oglašavanje, prpagandna poruka, medij.
(television, advertising, propaganda messiges, medium)

Sažetak
U radu je istražena i objašnjena ulaoga televizije i njezin utjecaj na okolinu posebice na mlade.Istraženi su prednosti i nedostaci televizije te njezin utjecaj na okolinu.Posebno je istražen utjecaj internetske televizije.Naglasak je na gledanost i utvrđen utjecaj na mlade.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lucija Knežević (autor)

Avatar Url Krešimir Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Lacković, Krešimir; Knežević, Lucija
ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIUN UTJECAJ NA MLADE // OTO 2016 / Lacković, Zlatko (ur.).
Osijek: Elektrotehnički fakultet Osijek, 2016. str. 169-174 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lacković, K. & Knežević, L. (2016) ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIUN UTJECAJ NA MLADE. U: Lacković, Z. (ur.)OTO 2016.
@article{article, editor = {Lackovi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {169-174}, keywords = {televizija, ogla\v{s}avanje, prpagandna poruka, medij.}, isbn = {978-953-7973-13-1}, title = {ULOGA TELEVIZIJE U OGLA\v{S}AVANJU I NJEZIUN UTJECAJ NA MLADE}, keyword = {televizija, ogla\v{s}avanje, prpagandna poruka, medij.}, publisher = {Elektrotehni\v{c}ki fakultet Osijek}, publisherplace = {Osijek, HRVATSKA} }
@article{article, editor = {Lackovi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {169-174}, keywords = {television, advertising, propaganda messiges, medium}, isbn = {978-953-7973-13-1}, title = {ROLE OF TELEVISION ADVERTISING AND ITS IMPACT YOUTH}, keyword = {television, advertising, propaganda messiges, medium}, publisher = {Elektrotehni\v{c}ki fakultet Osijek}, publisherplace = {Osijek, HRVATSKA} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font