Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA MLADE (CROSBI ID 681668)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Lacković, Krešimir ; Knežević, Lucija ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA MLADE // OTO 2016 / Lacković, Zlatko (ur.). Osijek: Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 169-174

Podaci o odgovornosti

Lacković, Krešimir ; Knežević, Lucija

hrvatski

ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA MLADE

U radu je istražena i objašnjena ulaoga televizije i njezin utjecaj na okolinu posebice na mlade.Istraženi su prednosti i nedostaci televizije te njezin utjecaj na okolinu.Posebno je istražen utjecaj internetske televizije.Naglasak je na gledanost i utvrđen utjecaj na mlade.

televizija, oglašavanje, prpagandna poruka, medij.

nije evidentirano

engleski

ROLE OF TELEVISION ADVERTISING AND ITS IMPACT ON YOUTH

nije evidentirano

television, advertising, propaganda messiges, medium

nije evidentirano

Podaci o prilogu

169-174.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

OTO 2016

Lacković, Zlatko

Osijek: Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-7973-13-1

Podaci o skupu

Organizacija i tehnologija održavanja „OTO 2016“

poster

22.04.2016-22.04.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano