Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji (CROSBI ID 430123)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Gašparović, Matija Eva Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji / Novak, Ivan (mentor); Zagreb, Hrvatska, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2016

Podaci o odgovornosti

Gašparović, Matija Eva

Novak, Ivan

hrvatski

Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji

U radu se obrađuju osnovna obilježja modne industrije, analiziraju se mogućnosti implementacije koncepcije marketinga i važnosti komunikacije s kupcima u modnoj industriji. Također, analizira se i problem stvaranja surogata modnih marki koji otežavaju poslovanje etabliranim tvrtkama.

marketing, moda, implementacija, marketing miks, potrošači

nije evidentirano

engleski

The possibility of implementation of the marketing concept in the fashion apparel industry

nije evidentirano

marketing, fashion, implementation, marketing mix, consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

20.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Tekstilna tehnologija