Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji (CROSBI ID 430123)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Gašparović, Matija Eva
Novak, Ivan
hrvatski
Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji
U radu se obrađuju osnovna obilježja modne industrije, analiziraju se mogućnosti implementacije koncepcije marketinga i važnosti komunikacije s kupcima u modnoj industriji. Također, analizira se i problem stvaranja surogata modnih marki koji otežavaju poslovanje etabliranim tvrtkama.
marketing, moda, implementacija, marketing miks, potrošači
nije evidentirano
engleski
The possibility of implementation of the marketing concept in the fashion apparel industry
nije evidentirano
marketing, fashion, implementation, marketing mix, consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
20.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb, Hrvatska