Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi u usvajanju stranog jezika:prikaz na primjeru hrvatskoga (CROSBI ID 487498)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Kuvač, Jelena Stavovi u usvajanju stranog jezika:prikaz na primjeru hrvatskoga // Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku Opatija, Hrvatska, 01.01.2002-01.01.2002

Podaci o odgovornosti

Kuvač, Jelena

hrvatski

Stavovi u usvajanju stranog jezika:prikaz na primjeru hrvatskoga

Kad govorimo o pojmu strani jezik automatski ga povezujemo uz školsko podučavanje nematerinskoga, drugoga jezika. Isto tako doživljavamo ga kao materinski jezik neke bliže ili dalje zemlje. Međutim i unutar Hrvatske nailazimo na nekoliko stranih ali materinskih jezika. Pregledom kroz pojedine regije vidljivo je da hrvatski jezik nije jedini materinski jezik u Hrvatskoj jer istu takvu ulogu također imaju i neki drugi jezici kao npr. talijanski u Istri i mađarski u Baranji. Radovi koji su u sklopu Projekta Tempus Communicative Competence in Pluralistic Enviroment bili usmjereni na proučavanje odnosa hrvatskog i mađarskog jezika pokazali su da je mađarskoj djeci dominantniji jezik mađarski te da iz toga proizlazi slabija usvojenost hrvatskoga jezika a s tim i izraženije komunikacijske poteškoće. Premda su detaljnije analize pokazale da djeca prelaskom iz razreda u razred tj. sustavnim školskim podučavanjem poboljšavaju jezično znanje hrvatskoga jezika i tako razvijaju i bolju komunikaciju u njemu, stavovi prema hrvatskome jeziku koji su cilj ovoga rada, ne moraju se nužno mijenjati s porastom jezično-komunikacijskih sposobnosti. Činjenica je da stavovi kao psihološka kategorija značajno utječu na motivaciju za učenjem drugog jezika pa će zato velikim dijelom oblikovati stupanj komunikacijske kompetencije kod svakog djeteta pojedinačno. Stoga je namjera rada ispitati stavove kao pokazatelje uspješnosti ovladavanja drugim jezikom i to na primjeru mađarske djece u Baranji u odnosu prema hrvatskome jeziku i njegovu podučavanju.

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

Attitudes in acquisition of foreign languge: Croatian example

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku

predavanje

01.01.2002-01.01.2002

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Demografija