Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024693

Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika


Zovko, Ivana; Špadić, Petra
Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika // Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa. / Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 231-248


CROSBI ID: 1024693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika
(Video blog – authentic conversation in Spanish language classes)

Autori
Zovko, Ivana ; Špadić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa.

Urednik/ci
Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2019

Raspon stranica
231-248

ISBN
978-953-331-256-9

Ključne riječi
videoblog ; sociolingvistička znanja ; unutarjezična kompetencija ; međukulturna komunikacija ; digitalna znanja ; španjolski jezik
(video blog, sociolinguistic knowledge, intralingual competence, intercultural communication, digital knowledge, Spanish language)

Sažetak
U predmetnom istraživanju analiziraju se videoblogovi u dijaloškoj formi na temu jezičnih i kulturoloških „dvoboja“ u kojima meksički i argentinski videoblogeri suprotstavljaju i uspoređuju suvremeni žargon i posebnosti govora mladih dvaju španjolskih varijeteta. Obrađuju se pitanja koja spadaju u široko polje organizacijskih i pragmatičkih znanja te znanja o digitalnoj audiovizualnoj komunikaciji. U ovim okvirima, najprije se analizira višeznačnost odabranih leksema i idiomatskih fraza kao autentičnih konverzacijskih, žargonskih i kulturoloških obilježja. Naime, u kontekstu podučavanja jezika i komunikacije, smatra se da je prepoznavanje višeznačnosti analiziranih konverzacijskih elemenata i njihovih konkretnih ostvaraja usko vezano uz prepoznavanje sociolingvističke i pragmatičke primjerenosti. Na koncu, u radu se raspravlja o načinima na koje je korištenjem videoblogova moguće poticati razvoj međukulturne komunikacije i digitalne audiovizualne kompetencije na višim stupnjevima učenja španjolskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ivana Zovko (autor)

Avatar Url Petra Špadić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Zovko, Ivana; Špadić, Petra
Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika // Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa. / Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 231-248
Zovko, I. & Špadić, P. (2019) Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika. U: Hadžihalilović, S. & Ćuto, E. (ur.) Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa.. Zadar, Sveučilište u Zadru, str. 231-248.
@inbook{inbook, year = {2019}, pages = {231-248}, keywords = {videoblog, sociolingvisti\v{c}ka znanja, unutarjezi\v{c}na kompetencija, me\djukulturna komunikacija, digitalna znanja, \v{s}panjolski jezik}, isbn = {978-953-331-256-9}, title = {Videoblog - autenti\v{c}na konverzacija u nastavi \v{s}panjolskog jezika}, keyword = {videoblog, sociolingvisti\v{c}ka znanja, unutarjezi\v{c}na kompetencija, me\djukulturna komunikacija, digitalna znanja, \v{s}panjolski jezik}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@inbook{inbook, year = {2019}, pages = {231-248}, keywords = {video blog, sociolinguistic knowledge, intralingual competence, intercultural communication, digital knowledge, Spanish language}, isbn = {978-953-331-256-9}, title = {Video blog – authentic conversation in Spanish language classes}, keyword = {video blog, sociolinguistic knowledge, intralingual competence, intercultural communication, digital knowledge, Spanish language}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font