Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika (CROSBI ID 64941)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zovko, Ivana ; Špadić, Petra
hrvatski
Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika
U predmetnom istraživanju analiziraju se videoblogovi u dijaloškoj formi na temu jezičnih i kulturoloških „dvoboja“ u kojima meksički i argentinski videoblogeri suprotstavljaju i uspoređuju suvremeni žargon i posebnosti govora mladih dvaju španjolskih varijeteta. Obrađuju se pitanja koja spadaju u široko polje organizacijskih i pragmatičkih znanja te znanja o digitalnoj audiovizualnoj komunikaciji. U ovim okvirima, najprije se analizira višeznačnost odabranih leksema i idiomatskih fraza kao autentičnih konverzacijskih, žargonskih i kulturoloških obilježja. Naime, u kontekstu podučavanja jezika i komunikacije, smatra se da je prepoznavanje višeznačnosti analiziranih konverzacijskih elemenata i njihovih konkretnih ostvaraja usko vezano uz prepoznavanje sociolingvističke i pragmatičke primjerenosti. Na koncu, u radu se raspravlja o načinima na koje je korištenjem videoblogova moguće poticati razvoj međukulturne komunikacije i digitalne audiovizualne kompetencije na višim stupnjevima učenja španjolskog jezika.
videoblog ; sociolingvistička znanja ; unutarjezična kompetencija ; međukulturna komunikacija ; digitalna znanja ; španjolski jezik
nije evidentirano
engleski
Video blog – authentic conversation in Spanish language classes
nije evidentirano
video blog, sociolinguistic knowledge, intralingual competence, intercultural communication, digital knowledge, Spanish language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
231-248.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa.
Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija
Zadar: Sveučilište u Zadru
2019.
978-953-331-256-9