Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika (CROSBI ID 64941)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Zovko, Ivana ; Špadić, Petra Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika // Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa. / Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 231-248

Podaci o odgovornosti

Zovko, Ivana ; Špadić, Petra

hrvatski

Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika

U predmetnom istraživanju analiziraju se videoblogovi u dijaloškoj formi na temu jezičnih i kulturoloških „dvoboja“ u kojima meksički i argentinski videoblogeri suprotstavljaju i uspoređuju suvremeni žargon i posebnosti govora mladih dvaju španjolskih varijeteta. Obrađuju se pitanja koja spadaju u široko polje organizacijskih i pragmatičkih znanja te znanja o digitalnoj audiovizualnoj komunikaciji. U ovim okvirima, najprije se analizira višeznačnost odabranih leksema i idiomatskih fraza kao autentičnih konverzacijskih, žargonskih i kulturoloških obilježja. Naime, u kontekstu podučavanja jezika i komunikacije, smatra se da je prepoznavanje višeznačnosti analiziranih konverzacijskih elemenata i njihovih konkretnih ostvaraja usko vezano uz prepoznavanje sociolingvističke i pragmatičke primjerenosti. Na koncu, u radu se raspravlja o načinima na koje je korištenjem videoblogova moguće poticati razvoj međukulturne komunikacije i digitalne audiovizualne kompetencije na višim stupnjevima učenja španjolskog jezika.

videoblog ; sociolingvistička znanja ; unutarjezična kompetencija ; međukulturna komunikacija ; digitalna znanja ; španjolski jezik

nije evidentirano

engleski

Video blog – authentic conversation in Spanish language classes

nije evidentirano

video blog, sociolinguistic knowledge, intralingual competence, intercultural communication, digital knowledge, Spanish language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

231-248.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa.

Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija

Zadar: Sveučilište u Zadru

2019.

978-953-331-256-9

Povezanost rada

Filologija