Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije (CROSBI ID 430108)

Ocjenski rad | diplomski rad

Plander, Marko Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije / Pavić, Valentina (mentor); Kovač Andrić, Elvira (neposredni voditelj). Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, . 2019

Podaci o odgovornosti

Plander, Marko

Pavić, Valentina

Kovač Andrić, Elvira

hrvatski

Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije

Prema konstruktivističkom pristupu proces učenja odvija se učenikovom konstrukcijom i rekonstrukcijom znanja. Učenjem se stvaraju novi koncepti koji se povezuju s prethodno formiranim konceptima. Međusobnim povezivanjem koncepata u cjelinu omogućuje se kvalitetna pohrana znanja u dugoročnom pamćenju. Prilikom usvajanja novih koncepata može doći do razvoja miskoncepcija. Miskoncepcije su krive predodžbe koncepta koje nisu u skladu s važećim znastvenim teorijama. Javljaju se na svim razinama obrazovanja i često se zadržavaju i nakon školovanja. Zbog svoje jednostavnosti i razumljivosti učenicima vrlo su otporne na promjene. Utvrđivanje miskoncepcija vezanih uz iskazivanje sastava smjese provedeno je u školskoj godini 2018./2019. među 30 učenika sedmog razreda osnovne škole s područja Osječko-baranjske županije, 28 učenika sedmog razreda osnovne škole i 53 učenika prvog razreda srednje škole s područja Brodsko- posavske županije. Istraživanjem je utvrđeno više istih miskoncepcija kod učenika obje osnovne škole u odnosu na učenike srednje škole. Bolji uspjeh u rješavanju pisane provjere znanja postigli su učenici srednje škole, a na razini osnovne škole bolji uspjeh postigli su učenici osnovne škole s područja Osječko-baranjske županije.

: kemijski koncepti, miskoncepcije, maseni udio, volumni udio

nije evidentirano

engleski

Determination of misconceptions and conceptual understanding in expressing the quantitative composition of a mixture in chemistry

nije evidentirano

chemical concepts, misconceptions, mass fraction, volume fraction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

01.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju

Osijek

Povezanost rada

Kemija