Primjena kataloga “Održati se pod svaku cijenu” u nastavi i pripremi učenika za posjet muzeju (CROSBI ID 269547)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kletečki, Eduard ; Kletečki, Nataša ; Razlog-Grlica, Jasna
hrvatski
Primjena kataloga “Održati se pod svaku cijenu” u nastavi i pripremi učenika za posjet muzeju
U posjet muzeju dolaze učenici različitih predznanja i interesa te je priprema za posjet osnovni preduvjet kvalitetne terenske nastave. HPM je u okviru izložbe “Održati se pod svaku cijenu” tiskao istoimeni katalog. Katalog se može primijeniti kod ponavljanja gradiva 5. 6. i 7. raz. vezanog uz razmnožavanje, ali i kod obrade nastavne jedinice Nespolno i spolno razmnožavanje u 8. raz. Suradnja je osmišljena na način da učitelj, s učenicima ponovi oblike razmnožavanje. Sat ponavljanja se može održati prije posjete muzeju ili prije obrade navedene nastavne jedinice. Nakon sata ponavljanja učitelj pomoću izabranih zadataka iz kataloga provjerava postignuća. Zadacima se mogu ispitati 1. i 2. razina učeničkih postignuća. U radu su prikazani rezultati uporabe edukativnih listića prije obrade nastavne jedinice Nespolno i spolno razmnožavanje u 8. razredu u OŠ Bogumila Tonija Samobor i OŠ Ivane Brlić Mažuranić Virovitica. Iz rezultata istraživanja je vidljivo kako učenici bolje rezultate postižu na pitanjima koja ispituju 1. kognitivnu razinu. Veća bi se uspješnost u rješavanju zadataka postigla ako bi ih učenici rješavali nakon obrade nastavne jedinice Nespolno i spolno razmnožavanje, čime bi ponovili, sistematizirali i dopunili dosadašnja znanja. Na taj bi se način otklonile i moguće miskoncepcije pri rješavanju zadataka.
muzejska pedagogija, razmnožavanje, suradnja muzeja i škola
nije evidentirano
engleski
Applying the Catalogue “To Preserve Oneself at any Cost” in Learning and Preparing Pupils for Visiting the Museum
nije evidentirano
museum pedagogy, reproduction, museum-school cooperation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
9
2016.
180-187
objavljeno
1848-4417