Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca (CROSBI ID 430018)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grbeša, Željka Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca / Donevski, Davor (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Grbeša, Željka

Donevski, Davor

hrvatski

Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca

Ovim diplomskim radom obrađuje se tematika povezanosti prepoznatljivosti brenda i utjecaj istog na percipiranje kvalitete ambalaže proizvoda. Rad je koncipiran u nekoliko cjelina. Prvi dio rada je teorijski dio koji se temelji na podacima iz knjiga i članaka. Iznesen je pregled povijesnog razvoja ambalaže, vrsta ambalaže te njezinih osnovnih funkcija. Drugi dio rada temelji se na istraživanjima i obuhvaća provođenje ankete i zatim ispitivanje mehaničkih svojstava ambalaža. Treća cjelina rada odnosi se na analizu dobivenih rezultata. Glavni ciljevi ovog istraživanja su prepoznavanje motiva kupaca prilikom kupovine te utvrđivanje povezanosti između percipirane kvalitete i realne kvalitete ambalaže. Kako bi se dobro upoznali s motivima i percepcijom kvalitete ambalaže, izrađena je anketa. Analizirane su: navike potrošača, motivi prilikom kupovine te privlačnost atributa dizajna ambalaže. Nakon što su prikupljene informacije uz pomoć ankete, ispitana su mehanička svojstva te iste ambalaže. Daljnjom analizom dobivenih podataka utvrđena je povezanost između brenda, percipirane kvalitete i realne kvalitete ambalaže.

ambalaža, dizajn ambalaže, ponašanje potrošača, brend, marketing

nije evidentirano

engleski

Influence of brand name and perceived packaging quality on consumer's choice

nije evidentirano

packaging, packaging design, consumer behaviour, brand, marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

24.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija