Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca (CROSBI ID 430018)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grbeša, Željka
Donevski, Davor
hrvatski
Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca
Ovim diplomskim radom obrađuje se tematika povezanosti prepoznatljivosti brenda i utjecaj istog na percipiranje kvalitete ambalaže proizvoda. Rad je koncipiran u nekoliko cjelina. Prvi dio rada je teorijski dio koji se temelji na podacima iz knjiga i članaka. Iznesen je pregled povijesnog razvoja ambalaže, vrsta ambalaže te njezinih osnovnih funkcija. Drugi dio rada temelji se na istraživanjima i obuhvaća provođenje ankete i zatim ispitivanje mehaničkih svojstava ambalaža. Treća cjelina rada odnosi se na analizu dobivenih rezultata. Glavni ciljevi ovog istraživanja su prepoznavanje motiva kupaca prilikom kupovine te utvrđivanje povezanosti između percipirane kvalitete i realne kvalitete ambalaže. Kako bi se dobro upoznali s motivima i percepcijom kvalitete ambalaže, izrađena je anketa. Analizirane su: navike potrošača, motivi prilikom kupovine te privlačnost atributa dizajna ambalaže. Nakon što su prikupljene informacije uz pomoć ankete, ispitana su mehanička svojstva te iste ambalaže. Daljnjom analizom dobivenih podataka utvrđena je povezanost između brenda, percipirane kvalitete i realne kvalitete ambalaže.
ambalaža, dizajn ambalaže, ponašanje potrošača, brend, marketing
nije evidentirano
engleski
Influence of brand name and perceived packaging quality on consumer's choice
nije evidentirano
packaging, packaging design, consumer behaviour, brand, marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
24.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb