Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado (CROSBI ID 269522)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dabo, Krešimir
hrvatski
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado
U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.
Lado ; brendiranje ; izvedbene umjetnosti, folklor
nije evidentirano
engleski
The Role and Importance of Branding Traditional Performance Art, Taking the Example of the Lado Ensemble
nije evidentirano
Lado, brending, perfomance art, folklore
nije evidentirano