Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado (CROSBI ID 269522)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Dabo, Krešimir Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado // Etnološka istraživanja, 17 (2012), 171-201

Podaci o odgovornosti

Dabo, Krešimir

hrvatski

Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado

U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.

Lado ; brendiranje ; izvedbene umjetnosti, folklor

nije evidentirano

engleski

The Role and Importance of Branding Traditional Performance Art, Taking the Example of the Lado Ensemble

nije evidentirano

Lado, brending, perfomance art, folklore

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17

2012.

171-201

objavljeno

0351-4323

1847-6198

Povezanost rada

Povezane osobe



Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice