ZADOVOLJSTVO KORISNIKA JAVNIM PUTNIĈKIM PRIJEVOZOM U GRADU ZAGREBU (CROSBI ID 429944)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rajič, Andrea
Naletina, Dora
hrvatski
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA JAVNIM PUTNIĈKIM PRIJEVOZOM U GRADU ZAGREBU
Današnji životni uvjeti zahtijevaju svakodnevnu vremensku i prostornu distribuciju stanovništva što vodi stvaranju prijevozne potražnje zbog čega su urbane sredine okarakterizirane prisustvom stalne potrebe za kretanjem stanovnika u svrhu zadovoljenja određenih potreba i pristupa različitim aktivnostima. S druge strane, brojni trendovi koji su prisutni u urbanizaciji i globalizaciji uzrokuju sve kompleksnije prometne probleme čime uvjetuju sve veću mobilnost stanovnika. Prijevoz tako postaje aktivni pokretač gradskog života te njegovog razvoja i napretka, ostvaruje sveobuhvatan utjecaj na razvoj društva čime zauzima sve značajniju društvenu ulogu pa tehnologija prijevoza putnika predstavlja pravi izazov. Važna uloga javnog gradskog prijevoza, prvenstveno, se očituje u omogućavanju cjenovno pristupačne mobilnosti stanovnika određenog grada. Javni prijevoz Grada Zagreba uključuje različite vrste usluga i podsustava od kojih su najistaknutiji tramvajski, autobusni i željeznički prometni sustav čije je funkcioniranje pod vodstvom Zagrebačkog Električnog tramvaja (ZET) i HŽ Putničkog prijevoza. Stoga se nameće potreba utvrđivanja zadovoljstva korisnika pruženim uslugama javnog prijevoza u Gradu Zagrebu te izrada prijedloga uputa mogućih poboljšanja putem analize istraživanja i osvrta na pozitivne i negativne učinke kvalitete pružanja usluge javnog gradskog prijevoza. Cilj ovog rada bio je istražiti trenutno zadovoljstvo ili nezadovoljstvo uslugama javnog gradskog prijevoza na području grada Zagreba budući da ne postoje novija istraživanja na konkretnu temu zadovoljstva pruženim uslugama. Rezultati istraživanja pokazali su kako većina populacije ipak više teži izražavanju nezadovoljstva prilikom vožnje tramvajem, autobusom ili vlakom.
javni gradski prijevoz, Grad Zagreb, mobilnost, zadovoljstvo korisnika
nije evidentirano
engleski
PASSENGER'S SATISFACTION WITH PUBLIC TRANSPORTATION SERVICE IN THE CITY OF ZAGREB
nije evidentirano
public city transportation, City of Zagreb, mobility, passenger's statisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
30.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb