Percepcija vođa kroz evolucijsko-psihološku teoriju vođenja (CROSBI ID 429921)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mikelić, Tihana
Zovko, Vatroslav
hrvatski
Percepcija vođa kroz evolucijsko-psihološku teoriju vođenja
Ovim radom želi se prikazati evolucijsko-psihološka teorija vođenja, jedna od najnovijih, suvremenih teorija vođenja. Važnost vođenja prepoznata je već u antici, a kao funkcija menadžmenta počinje se proučavati u drugoj polovici 20. stoljeća. Neizostavno je na samom početku rada definirati pojam vođenja te dati povijesni pregled teorija vođenja koji će postaviti temelj za daljnje razumijevanje rada. Cilj ovog rada jest istražiti imaju li odgojitelji i studenti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja stavove prema vođenju koje zastupa evolucijsko-psihološka teorija vođenja. Postavljene su tri glavne hipoteze kojima se istraživačica vodila prilikom sastavljanja i provođenja ankete. Rezultati online ankete statistički su obrađeni te uspoređeni sa postavljenim hipotezama. Koristeći stranu i domaću literaturu autorica će pokušati što detaljnije obraditi odabranu temu
evolucijsko-psihološka teorija, vođenje, menadžment, odgojitelji
nije evidentirano
engleski
Perception of leaders through evolutionaty-psychological theory of leadership
nije evidentirano
an evolutionary-psychological theory, leadership, management, preschool teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
20.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb