Utjecaj karakteristika trase na robusnost voznog reda tramvaja (CROSBI ID 429895)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zeljko, Filip
Ahac, Maja
hrvatski
Utjecaj karakteristika trase na robusnost voznog reda tramvaja
U radu je procijenjena robusnost voznog reda tramvaja na odabranim dionicama mreže tramvajskog sustava Grada Zagreba. Primijenjena je grafo-analitička metoda koja podrazumijeva izradu i analizu dijagrama put - vrijeme definiranih temeljem rezultata terenskih mjerenja vremena putovanja. Vrijeme putovanja mjereno je tijekom radnih dana, u četiri razdoblja, duž 20 km kolosijeka. Promatrala su se četiri osnovna tipa kolosijeka: u cestovnom ili zasebnom tijelu te u užem ili širem gradskom području. Između 65 stanica duž mjernih dionica identificirane su brzine slobodnog toka, prosječna brzina vožnje kada se tramvaj zaustavlja na stajalištima te prosječna brzina putovanja kada se tramvaj zaustavlja na semaforiziranim raskrižjima i stajalištima. Međusobno su uspoređene prosječne brzine putovanja određene na osnovu terenskih mjerenja vremena vožnje i voznog reda. Analiza je pokazala da tip trase kolosijeka ima znatan utjecaj na ostvarivu brzinu vožnje te da je važećim voznim redom predviđeno dulje vrijeme putovanja između stanica od realno ostvarenog. To ga, u analiziranim uvjetima, čini zadovoljavajuće otpornim na nepredvidive prekide toka.
tramvajski sustav, terenska mjerenja, brzina putovanja, vrijeme putovanja
nije evidentirano
engleski
Effect of tram route characteristics on timetable robustness
nije evidentirano
tram system, field measurements, travel speed, travel time
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50 stranica + 3
20.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski fakultet, Zagreb
Zagreb