Cjenovne strategije maloprodavača na poslovnom primjeru (CROSBI ID 429812)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Crljen, Nika
Dunković, Dario
hrvatski
Cjenovne strategije maloprodavača na poslovnom primjeru
U diplomskom radu obrađene su cjenovne strategije kojima se maloprodavači koriste prilikom određivanja cijena maloprodajne robe. Kroz temeljne odrednice maloprodajnih cijena definiraju se koncepti i metode formiranja cijena te kakve su razine maloprodajnih cijena u Hrvatskoj. Metode određivanja cijena i cjenovne strategije predstavljaju ključan zadatak za efikasno poslovanje prodavaonice, no prilikom njihovog određivanja menadžment mora odabrati odgovarajuću strategiju koja će privući kupce i ostvariti pozitivan poslovni rezultat. Prikupljeni rezultati analize poslovanja na poslovnom primjeru daju odgovore koji svjedoče činjenici da su cijene predmet konkurentske prednosti u rastućoj tržišnoj konkurenciji. Ipak, kroz poslovan primjer evidentno je kako prodavaonice s pogrešnom tržišnom nišom, niskom razinom opremljenosti te nedovoljnim ulaganjem u marketinške promocije ne mogu konkurirati na tržištu.
maloprodavač, prodavaonica, kupac, cijene, tržište
smjer: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Retailer pricing strategies on the business example
nije evidentirano
retailer, store, customer, prices, market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
19.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb