Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjenovne strategije maloprodavača na poslovnom primjeru (CROSBI ID 429812)

Ocjenski rad | diplomski rad

Crljen, Nika Cjenovne strategije maloprodavača na poslovnom primjeru / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Crljen, Nika

Dunković, Dario

hrvatski

Cjenovne strategije maloprodavača na poslovnom primjeru

U diplomskom radu obrađene su cjenovne strategije kojima se maloprodavači koriste prilikom određivanja cijena maloprodajne robe. Kroz temeljne odrednice maloprodajnih cijena definiraju se koncepti i metode formiranja cijena te kakve su razine maloprodajnih cijena u Hrvatskoj. Metode određivanja cijena i cjenovne strategije predstavljaju ključan zadatak za efikasno poslovanje prodavaonice, no prilikom njihovog određivanja menadžment mora odabrati odgovarajuću strategiju koja će privući kupce i ostvariti pozitivan poslovni rezultat. Prikupljeni rezultati analize poslovanja na poslovnom primjeru daju odgovore koji svjedoče činjenici da su cijene predmet konkurentske prednosti u rastućoj tržišnoj konkurenciji. Ipak, kroz poslovan primjer evidentno je kako prodavaonice s pogrešnom tržišnom nišom, niskom razinom opremljenosti te nedovoljnim ulaganjem u marketinške promocije ne mogu konkurirati na tržištu.

maloprodavač, prodavaonica, kupac, cijene, tržište

smjer: Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

Retailer pricing strategies on the business example

nije evidentirano

retailer, store, customer, prices, market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

19.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija