Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija budućih odgojitelja o predškolskome odgoju izvan Republike Hrvatske (CROSBI ID 429773)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Jelenc, Adela Percepcija budućih odgojitelja o predškolskome odgoju izvan Republike Hrvatske / Dubovicki, Snježana (mentor); Slavonski Brod, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Jelenc, Adela

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Percepcija budućih odgojitelja o predškolskome odgoju izvan Republike Hrvatske

Važnost teme i cilj istraživanja je sagledavanje svih prednosti i nedostataka kurikuluma za predškolski odgoj izvan Republike Hrvatske te u Republici Hrvatskoj zbog moguće implementacije najboljih prijedloga u već postojeći kurikulum predškolskoga odgoja. U radu se koristila analiza kurikuluma predškolskoga odgoja kod nas i u svijetu te smo istraživanjem sagledali sve prednosti i nedostatke kurikuluma za predškolski odgoj izvan Hrvatske te u Republici Hrvatskoj. Kao instrument istraživanja koristio se upitnik koji se sastojao od općih sociodemografskih podataka pitanja o poželjnim kompetencijama odgojitelja i načinu pridonošenje kompetencija kod studenata putem interkulturalnog obrazovanja te od nekoliko otvorenih pitanja koja zahtijevaju obrazloženje odgovora. Ispitanici su bili budući odgojitelji koji su upitnik ispunjavali putem interneta tj. putem „google forms“. Rad je fokusiran na studije "Preschool in Three Cultures" objavljene 1989. i 2009. godine. Gdje se opisuje jedinstvena metoda "Videocued multivocal Ethnography" koja se koristi u ovim studijama i predstavljaju ključna otkrića s obzirom da s od predškolskih ustanova očekuje da pripreme djecu koja će biti poznata i primjerena pripadnicima svoje kulture, a istovremeno odrastajući kako bi bila uspješna u novim oblicima društva koji ih čeka. Iako su velike razlike u svakoj zemlji, studije "Preschool in Three Cultures" pokazale su da u svakoj kulturi postoje zajednička vjerovanja koje dijeli većina učitelja iz Japana koji ih razlikuju od svojih kineskih i američkih kolege. To su bile ključne teme knjige koja je pridodala naglasak na kulturi i povijesnoj dimenziji, jer je istraživala pitanje kako i zašto nacionalni sustavi ranog djetinjstva ostaju isti i mijenjaju se s vremenom odgovora.

odgoj, obrazovanje, odgojitelj, kurikulum, studije

nije evidentirano

engleski

Perception of Future Preschool Teachers about Preschool Upbringing outside of Croatia

nije evidentirano

upbringing, education, preschool teacher, curriculum, studies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Slavonski Brod

Povezanost rada

Pedagogija