Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama (CROSBI ID 681323)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama // Performing together in education / Petrović, Milena (ur.). Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu Fakultet muzičke umetnosti, 2019. str. 124-125

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama

Iz pregleda literature razvidno je da se lutke u nastavi koriste tijekom posljednjih pedeset godina, prvotno isključivo u razrednoj nastavi, da bi se kasnije njihova uporaba proširila i na ostale obrazovne razine, pa sve do sveučilišne nastave. Recentni radovi ukazuju na neograničenu implementaciju lutke u nastavi s aspekta odgojno-obrazovnih etapa, metoda i oblika rada te ističu brojne razloge za uporabu ; od sposobnosti lutke da privuče pozornost, stvaranja kreativnog i stvaralačkog nastavnog ozračja, poticanja mašte kod učenika, pružanja neograničenih mogućnosti u izražavanju, pa sve do poticanja i povećavanja aktivnosti učenika. Budući da je danas pred nastavnicima zahtjevna zadaća oblikovanja i realiziranja nastave u kojoj će se uspješno prevladavati brojne zapreke u poučavanju učenika s teškoćama, u radu iznosimo mogućnosti realizacije glazbenih aktivnosti uz uporabu ginjol lutke. Osim ukazivanja na mogućnosti implementacije lutke u glazbeno poučavanje učenika s teškoćama, ovaj rad ostvaren je s dodatnom svrhom da se studentima i nastavnicima glazbene pedagogije otvore dodatne mogućnosti za rad s učenicima s teškoćama u razvoju, te da im se da dodatni poticaj za iznalaženje učinkovitih didaktičkih strategija i osmišljavanje inventivnije glazbene nastave. Doprinos ovoga rada ogleda se u promišljanju o odmaku od ustaljenog načina poučavanja i osvještavanju didaktičkog pluralizma u glazbenom odgoju i obrazovanju, otvorenog prema mogućnostima, potrebama i interesima svih učenika.

lutka, glazbene aktivnosti, učenici s teškoćama

nije evidentirano

engleski

A Puppet as a Mediator in Teaching Children with Disabilities

nije evidentirano

puppet, music activities, students with disabilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

124-125.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Performing together in education

Petrović, Milena

Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu Fakultet muzičke umetnosti

978-86-81340-10-3

Podaci o skupu

22. pedagoški forum scenskih umetnosti

predavanje

26.09.2019-29.09.2019

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost