Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama (CROSBI ID 681323)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana
hrvatski
Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama
Iz pregleda literature razvidno je da se lutke u nastavi koriste tijekom posljednjih pedeset godina, prvotno isključivo u razrednoj nastavi, da bi se kasnije njihova uporaba proširila i na ostale obrazovne razine, pa sve do sveučilišne nastave. Recentni radovi ukazuju na neograničenu implementaciju lutke u nastavi s aspekta odgojno-obrazovnih etapa, metoda i oblika rada te ističu brojne razloge za uporabu ; od sposobnosti lutke da privuče pozornost, stvaranja kreativnog i stvaralačkog nastavnog ozračja, poticanja mašte kod učenika, pružanja neograničenih mogućnosti u izražavanju, pa sve do poticanja i povećavanja aktivnosti učenika. Budući da je danas pred nastavnicima zahtjevna zadaća oblikovanja i realiziranja nastave u kojoj će se uspješno prevladavati brojne zapreke u poučavanju učenika s teškoćama, u radu iznosimo mogućnosti realizacije glazbenih aktivnosti uz uporabu ginjol lutke. Osim ukazivanja na mogućnosti implementacije lutke u glazbeno poučavanje učenika s teškoćama, ovaj rad ostvaren je s dodatnom svrhom da se studentima i nastavnicima glazbene pedagogije otvore dodatne mogućnosti za rad s učenicima s teškoćama u razvoju, te da im se da dodatni poticaj za iznalaženje učinkovitih didaktičkih strategija i osmišljavanje inventivnije glazbene nastave. Doprinos ovoga rada ogleda se u promišljanju o odmaku od ustaljenog načina poučavanja i osvještavanju didaktičkog pluralizma u glazbenom odgoju i obrazovanju, otvorenog prema mogućnostima, potrebama i interesima svih učenika.
lutka, glazbene aktivnosti, učenici s teškoćama
nije evidentirano
engleski
A Puppet as a Mediator in Teaching Children with Disabilities
nije evidentirano
puppet, music activities, students with disabilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
124-125.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Performing together in education
Petrović, Milena
Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu Fakultet muzičke umetnosti
978-86-81340-10-3
Podaci o skupu
22. pedagoški forum scenskih umetnosti
predavanje
26.09.2019-29.09.2019
Beograd, Srbija