Evaluacija programa podrške i pomoći u učenju u uvjetima edukacijske integracije (CROSBI ID 487466)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka ; Mihaljević, Hrvojka
hrvatski
Evaluacija programa podrške i pomoći u učenju u uvjetima edukacijske integracije
U cilju ostvarivanja uspješnije edukacijske integracije značajno je osmišljavanje novih modela koji će unaprijediti postojeće uvjete rada i položaj njegovih subjekata u procesu.Jedan od mogućih modela rada je ostvariv kroz ulogu defektologa i njegovu podršku učitelju i učeniku s posebnim potrebama putem njihovog zajedničkog rada u redovnom razrednom odjeljenju. Cilj ovog rada je prikazati jedan jedan model koji se provodio u jednom razrednom odjeljenju jedne zagrebačke škole. Rezultati rada u potpunosti su opravdali koncept eksperimentalnog modela rada.
edukacijska integracija; učenje.program podrške; evaluacija
nije evidentirano
engleski
The evaluation of the program of helping and supporting the process of learning in terms of educational integration
nije evidentirano
educational integration; learning; program of support; evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-81-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama
Đurek, Vesna
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske
Podaci o skupu
4.međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama
predavanje
16.05.2002-18.05.2002
Varaždin, Hrvatska