izvor podataka: crosbi
✓
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn (CROSBI ID 681288)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Burcar, Željko
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn // Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2019. str. 219-226
Podaci o odgovornosti
Burcar, Željko
hrvatski
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn
Članak se bavi projektnim pristupom obrazovnog dizajna nastave TZK u petom razredu OŠ.
Obrazovni dizajn ; projektiranje obrazovanja ; GIK ; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Project Approach to TZK Programming for the 5th Grade Elementary School Students, Educational Design
nije evidentirano
Educational design ; educational planning ; GIK ; curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
219-226.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Babić, Vesna
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-7965-12-9
Podaci o skupu
28. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
06.06.2019-29.06.2019
Zadar, Hrvatska
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove