Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn (CROSBI ID 681288)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Burcar, Željko Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn // Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2019. str. 219-226

Podaci o odgovornosti

Burcar, Željko

hrvatski

Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn

Članak se bavi projektnim pristupom obrazovnog dizajna nastave TZK u petom razredu OŠ.

Obrazovni dizajn ; projektiranje obrazovanja ; GIK ; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Project Approach to TZK Programming for the 5th Grade Elementary School Students, Educational Design

nije evidentirano

Educational design ; educational planning ; GIK ; curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

219-226.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Babić, Vesna

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-7965-12-9

Podaci o skupu

28. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

06.06.2019-29.06.2019

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija, Obrazovne znanosti