Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi češkog jezika i kulture (CROSBI ID 429687)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čičak, Matej Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi češkog jezika i kulture / Jajić Novogradec, Marina ; Vuković, Petar (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Čičak, Matej

Jajić Novogradec, Marina ; Vuković, Petar

hrvatski

Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi češkog jezika i kulture

Rad se bavi stavovima osnovnoškolskih učenika prema nastavi, učenju i nastavniku Češkog jezika i kulture koji se poučava prema modelu C. Takav model uključuje učenje jezika, književnosti, povijesti, geografije te tradicija i običaja na jeziku nacionalnih manjina s ciljem njegovanja jezika i kulture. Rad je podijeljen u dva dijela. Prvi dio je teorijski te obrađuje teme manjinskog školstva u Republici Hrvatskoj prema modelu C i položaj češkog jezika u hrvatskim školama općenito. Poseban naglasak je na individualnim čimbenicima u ovladavanju inim jezikom te afektivnim čimbenicima kod učenja stranog jezika, pri čemu se objašnjava svaki pojedini čimbenik. Posljednja dva odlomka teorijskog dijela posvećena su učeničkim stavovima prema nastavniku stranog jezika te prema stranom jeziku kao školskom predmetu. Drugi dio je istraživački. Na temelju rezultata anketnog upitnika, koji je proveden na uzorku od devetnaestero učenika češke osnovne škole, koji uče češki jezik prema modelu C, ispitala se motivacija učenika pri upisu češke osnovne škole, njihovi stavovi prema nastavi i nastavniku, stavovi okoline (roditelja i prijatelja) te učenički stavovi prema nastavku učenja češkog jezika.

afektivni čimbenici ; češki jezik ; manjinsko školstvo ; obrazovanje prema modelu C ; stavovi

nije evidentirano

engleski

Attitudes of primary school students towards learning the Czech language and literature

nije evidentirano

affective factors ; the Czech language ; minority education ; education according to model C ; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

27.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija