Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi češkog jezika i kulture (CROSBI ID 429687)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čičak, Matej
Jajić Novogradec, Marina ; Vuković, Petar
hrvatski
Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi češkog jezika i kulture
Rad se bavi stavovima osnovnoškolskih učenika prema nastavi, učenju i nastavniku Češkog jezika i kulture koji se poučava prema modelu C. Takav model uključuje učenje jezika, književnosti, povijesti, geografije te tradicija i običaja na jeziku nacionalnih manjina s ciljem njegovanja jezika i kulture. Rad je podijeljen u dva dijela. Prvi dio je teorijski te obrađuje teme manjinskog školstva u Republici Hrvatskoj prema modelu C i položaj češkog jezika u hrvatskim školama općenito. Poseban naglasak je na individualnim čimbenicima u ovladavanju inim jezikom te afektivnim čimbenicima kod učenja stranog jezika, pri čemu se objašnjava svaki pojedini čimbenik. Posljednja dva odlomka teorijskog dijela posvećena su učeničkim stavovima prema nastavniku stranog jezika te prema stranom jeziku kao školskom predmetu. Drugi dio je istraživački. Na temelju rezultata anketnog upitnika, koji je proveden na uzorku od devetnaestero učenika češke osnovne škole, koji uče češki jezik prema modelu C, ispitala se motivacija učenika pri upisu češke osnovne škole, njihovi stavovi prema nastavi i nastavniku, stavovi okoline (roditelja i prijatelja) te učenički stavovi prema nastavku učenja češkog jezika.
afektivni čimbenici ; češki jezik ; manjinsko školstvo ; obrazovanje prema modelu C ; stavovi
nije evidentirano
engleski
Attitudes of primary school students towards learning the Czech language and literature
nije evidentirano
affective factors ; the Czech language ; minority education ; education according to model C ; attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
27.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb