Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The role of corporate museums in managing perceived authenticity of a luxury fashion brand (CROSBI ID 429640)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kolar, Nera The role of corporate museums in managing perceived authenticity of a luxury fashion brand / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Kolar, Nera

Komarac, Tanja

engleski

The role of corporate museums in managing perceived authenticity of a luxury fashion brand

Diplomski rad istražuje ulogu korporativnog muzeja Musée Yves Saint Laurent u Parizu u upravljanju percepcijom autentičnosti Yves Saint Laurent luksuzne modne marke. Upravljanje markom i postizanje autentičnosti marke jedni su od najvećih izazova za upravitelje markom. Postizanje i održavanje autentičnosti luksuzne modne marke jedan je od načina da marka ostane konkurentna u novonastalom okruženju. Tu važnu ulogu imaju korporativni muzeji koji su evoluirali od pasivnih arhiva poduzeća do strateški bitnih marketinških alata te ih zbog toga luksuzne modne marke danas koriste za upravljanje percepcijom autentičnosti. Upravo iz tog razloga je u radu istražena uloga korporativnog muzeja YSL u jačanju percipirane autentičnosti luksuzne modne marke. Korištena je metoda kvalitativne tematske analize sadržaja gdje su se analizirale recenzije posjetitelja korporativnog muzeja na platformi TripAdvisor. Rezultati istraživanja pokazali su pozitivnu ulogu korporativnog muzeja u jačanju autentičnosti luksuzne modne marke YSL.

corporate museums ; authenticity ; Musée Yves Saint Laurent Paris ; YSL ; luxury fashion brands ; thematic content analysis

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija