Utječe li igra u nastavi na kreativnost učenika? (CROSBI ID 429639)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bilić, Maja
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Utječe li igra u nastavi na kreativnost učenika?
U čovjekovoj prirodi je da kroz igru istražuje, mijenja i kreira. Današnji način življenja odvojio je posao od igre. Odrasli djeci učenje predstavljaju kao posao koji se mora obaviti te se time ono odvaja od igranja čime to postaje nešto što se ne želi, ali mora, a igra, koja je zapravo sve što osoba želi, gubi na vrijednosti. Zato mudar i kreativan učitelj današnjice treba iskoristiti igru kao sredstvo pomoću kojeg će pridobiti dječju pozornost i stvoriti uvjete u kojima se dječja želja za igrom neće sputavati nego poticati vođenom, ciljanom i usmjerenom aktivnošću u cilju stvaranja kreativnih kompetentnih ličnosti. Ovim radom ispitalo se utječe li igra u nastavi na kreativnost djece te koliko su učenici kreativni. U istraživanju je korištena kvalitativna i kvantitativna metodologija u okviru koje su provedeni test kreativnosti, anketa i formativna evaluacija nastave održane metodom igre u nastavi. Istraživanje je provedeno u dvjema osnovnim školama na području grada Osijeka. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati koji pokazuju kako se kreativnost u školi treba više poticati te da igra u nastavi osigurava povoljne uvjete za poticanje kreativnosti.
igra u nastavi, kreativnost, kreativna nastava, učenici, učitelj
nije evidentirano
engleski
Does game-based teaching have an impact on students creativity?
nije evidentirano
game-based teaching, creativity, creative teaching, pupils, primary school teacher
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
25.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek