The role of edutainment in creating and promoting museums' services (CROSBI ID 429636)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Balaban, Ana
Komarac, Tanja
engleski
The role of edutainment in creating and promoting museums' services
U svijetu, ali i u Hrvatskoj postoji trend spajanja obrazovanja i zabave u različitim područjima, a posebice u području kulture i umjetnosti. Posebno su to iskoristili muzeji kako bi obogatili svoju ponudu i iskustvo posjetitelja. Muzeji obrazovno-zabavne sadržaje mogu koristiti kako bi obogatili stalni postav ili prilikom predstavljanja izložbe. Muzeji putem takvih sadržaja žele zainteresirati određene skupine korisnika za kulturu i umjetnost te ih potaknuti na učenje o sadržajima koje muzej nudi na zabavan način. Cilj diplomskog rada je objasniti ulogu obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju ponude i promociji usluga, dok je cilj istraživačkog dijela rada prikazati ulogu obrazovno-zabavnih sadržaja u promociji usluga Hrvatskog prirodoslovnog muzeja putem analize slučaja. Rezultati istraživanja su pokazali koje obrazovne, zabavne i interaktivne obrazovno-zabavne sadržaje muzej nudi svojim posjetiteljima te koju ulogu obrazovno-zabavni sadržaji imaju u oblikovanju i promociji usluga muzeja.
promotion of services ; edutainment ; museum
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb