Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The role of edutainment in creating and promoting museums' services (CROSBI ID 429636)

Ocjenski rad | diplomski rad

Balaban, Ana The role of edutainment in creating and promoting museums' services / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Balaban, Ana

Komarac, Tanja

engleski

The role of edutainment in creating and promoting museums' services

U svijetu, ali i u Hrvatskoj postoji trend spajanja obrazovanja i zabave u različitim područjima, a posebice u području kulture i umjetnosti. Posebno su to iskoristili muzeji kako bi obogatili svoju ponudu i iskustvo posjetitelja. Muzeji obrazovno-zabavne sadržaje mogu koristiti kako bi obogatili stalni postav ili prilikom predstavljanja izložbe. Muzeji putem takvih sadržaja žele zainteresirati određene skupine korisnika za kulturu i umjetnost te ih potaknuti na učenje o sadržajima koje muzej nudi na zabavan način. Cilj diplomskog rada je objasniti ulogu obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju ponude i promociji usluga, dok je cilj istraživačkog dijela rada prikazati ulogu obrazovno-zabavnih sadržaja u promociji usluga Hrvatskog prirodoslovnog muzeja putem analize slučaja. Rezultati istraživanja su pokazali koje obrazovne, zabavne i interaktivne obrazovno-zabavne sadržaje muzej nudi svojim posjetiteljima te koju ulogu obrazovno-zabavni sadržaji imaju u oblikovanju i promociji usluga muzeja.

promotion of services ; edutainment ; museum

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija