Strategije aktivnog učenja u nastavi biologije (CROSBI ID 429619)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Bulovan Maleš, Branka
Rodek, Stjepan
hrvatski
Strategije aktivnog učenja u nastavi biologije
Problem kojim se bavi ovaj rad je djelotvnornost aktivnog učenja u nastavi biologije u odnosu na učenje tradicionalnim, frontalnim oblikom rada. Istraživanje je empirijsko te je metodom eksperimenta provedeno na uzorku od 76 učenika i učenica sedmih razreda Osnovne škole "Pojišan" u Splitu. Eksperiment obuhvaća rad s učenicima u kratkom intervalu, bez većih promjena i ustaljenim ritmom, podijeljenih u dvije eksperimentalne skupine (rad u grupi) i u jednu kontrolnu skupinu (frontalni oblik rada). Cilj ovog istraživanja bilo je detaljno proučavanje utjecaja suradničkog učenja (kao jedne od strategija aktivnog učenja) na uspješnost realizacije nastave biologije u osnovnoj školi. Istrumenti koi su se koristili u istraživanju su: inicijalni (predtest), finalni (završni) test i anketni upitnik. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da je bolji učinak i znanje pokazano iz rada tradicionalnom nastavom, dok je grupni rad pogodovao slabijim učenicima koji su na taj način nadoknađivali svoju nekreativnost i iskorištavali položaj boljih učenika u dobivanju dobrih ocjena.
Aktivno učenje, suradničko učenje, rad u grupi, tradicionalna nastava, efikasnost znanja
nije evidentirano
engleski
Active learning strategies in biology education
nije evidentirano
Active learning, cooperative learning, group education, frontal education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
156
10.07.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije
Split