Izrada aplikacije za virtualnu stvarnost (CROSBI ID 429596)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Koretić, Tomislav
Mandić, Lidija
hrvatski
Izrada aplikacije za virtualnu stvarnost
Sažetak U ovom radu istražen je utjecaj virtualne stvarnosti (VR) u svrhu boljeg i zanimljivijeg korisničkog iskustva. Razvojem je došlo do sve većeg korištenja aplikacija za virtualnu stvarnost, a taj trend se očekuje i u budućnosti. Korištenjem aplikacija i uređaja za virtualnu stvarnost dobiva se novi realističan prikaz 3D svijeta oko nas i uređaji poput miša i tipkovnice idu u povijest. Virtualna stvarnost se sastoji od dva djela odnosno od uređaja i njegove periferije i aplikacije, a periferija mogu biti slušalice, podatkovne rukavice, traka za trčanje. Iluzija “uronjenosti” je karakteristična za virtualnu stvarnost i ona se na običnim aplikacijama dobiva uz pomoć senzora pokreta koji čitaju korisnikove pokrete i prilagođavaju pogled na zaslon u skladu s tim, običnom u stvarnom vremenu, međutim mobilni uređaji imaju veliku prednost pošto u sebi već imaju integrirani zaslon, podršku za zvuk i senzor pokreta, uz to imaju najveću prednost što danas svi koriste mobilne uređaje pa su aplikacije za virtualnu stvarnost veliki trend u mobilnom svijetu. Također u ovom radu naglasak je stavljen na korisnike i njihovo iskustvo zadane aplikacije za virtualnu stvarnost pomoću Google Cardboard uređaja.
virtualna stvarnost (VR), korisničko iskustvo, 3D prikaz, Google Cardboard, mobilni uređaj, modeliranje, simulacija
nije evidentirano
engleski
Creating a virtual reality application
nije evidentirano
virtual reality (VR), user experience, 3D view, Google Cardboard, mobile device, modeling, simulation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb