Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako brendirati (CROSBI ID 429592)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ahmetašević, Ida Kako brendirati / Mandić, Lidija (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Ahmetašević, Ida

Mandić, Lidija

hrvatski

Kako brendirati

U ovom diplomskom radu razrađen je proces izrade brenda. To obuhvaća istraživanje tržišta: ponudu brendova, njihovu povezanost između imena, vizuala i usluge, te izgled samog logotipa. Također, obuhvaća i istraživanje vezano uz samog klijenta, njegove/njezine ideje, želje, te usluge koje pruža. Upoznavanje s karakteristikama samih usluga koje klijent pruža, njegove/njezine planove za pokretanje brenda i za razvoj bliže i dalje budućnosti, donosi uvid u osobnost brenda, što se uspoređuje sa rezultatima tržišnog istraživanja. Dana istraživanja prvi su korak u razvoju brenda. To je korak koji omogućuje unos osobnosti u dizajn pri definiranju vizuala. Taj korak ključan je u razvoju sljedećih: odabrati kvalitetno ime, postaviti vizualni temelj koji se najbolje veže uz karakter, te kako doći do željenog logotipa na temelju prethodnog. Razrada tih koraka uključuje postavljanje više prijedloga imena i razradu istog do postavljanja finalnog rješenja. Također odabiru se službeni fontovi, te boje i odlučuje o stilu, i to ne samo logotipa, već i samog brenda što dovodi do odluke o motivu i konstruiranju logotipa. Time ovaj rad dolazi do praktičnog djela, gdje donosi primjer idejnog rješenja izrade dvaju brendova i rezultate analize uspješnosti istih.

Brend, logotip, font, boja, stil

nije evidentirano

engleski

How to Brand

nije evidentirano

Brand, logo, font, color, style

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija