Kako brendirati (CROSBI ID 429592)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ahmetašević, Ida
Mandić, Lidija
hrvatski
Kako brendirati
U ovom diplomskom radu razrađen je proces izrade brenda. To obuhvaća istraživanje tržišta: ponudu brendova, njihovu povezanost između imena, vizuala i usluge, te izgled samog logotipa. Također, obuhvaća i istraživanje vezano uz samog klijenta, njegove/njezine ideje, želje, te usluge koje pruža. Upoznavanje s karakteristikama samih usluga koje klijent pruža, njegove/njezine planove za pokretanje brenda i za razvoj bliže i dalje budućnosti, donosi uvid u osobnost brenda, što se uspoređuje sa rezultatima tržišnog istraživanja. Dana istraživanja prvi su korak u razvoju brenda. To je korak koji omogućuje unos osobnosti u dizajn pri definiranju vizuala. Taj korak ključan je u razvoju sljedećih: odabrati kvalitetno ime, postaviti vizualni temelj koji se najbolje veže uz karakter, te kako doći do željenog logotipa na temelju prethodnog. Razrada tih koraka uključuje postavljanje više prijedloga imena i razradu istog do postavljanja finalnog rješenja. Također odabiru se službeni fontovi, te boje i odlučuje o stilu, i to ne samo logotipa, već i samog brenda što dovodi do odluke o motivu i konstruiranju logotipa. Time ovaj rad dolazi do praktičnog djela, gdje donosi primjer idejnog rješenja izrade dvaju brendova i rezultate analize uspješnosti istih.
Brend, logotip, font, boja, stil
nije evidentirano
engleski
How to Brand
nije evidentirano
Brand, logo, font, color, style
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb