Izrada računalne igre u okruženju Phaser (CROSBI ID 429579)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Antunović, Ivan
Orehovački, Tihomir
hrvatski
Izrada računalne igre u okruženju Phaser
Računalna igra koja je ovdje prikazna napravljena je u okruženju Phaser 3 koje internira s HTML-om jer se prikazuje u pretraživaču uz pomoć 'node.js- a' .Namijenjena je prvenstveno za zabavu, iako bi mogla imati i primjenu kod psihotestova pri provjeri za zaposlenje/izdavanja raznih potvrda za koje je potreban imati dobar očni refleks , brzinu reagiranja i brzih promišljanja. Ovakav način rada kod provjera koristi se npr. u regrutiranju američkih vojnih pilota, u školovanju kontrolora leta, raznih motritelja postrojenja itd. Igrač u ovoj igri pokušava imati što bolje rezultate, prepreke koja ga sputavaju su 'protivnički zrakoplovi' koji lete prema njemu, povećavaju svoju brzinu što je igrač bolji, a time i jači efekt iznenađenja pošto svaki zrakoplov ima drugačiji način kretanja i brzinu te igrač ne može niti u jednom trenutku biti siguran odakle će krenuti idući protivnik.
Phaser 3 ; računalna igra ; Node.js ; HTML ; očni refleks ; pretraživač ; igrač ; efekt iznenađenja
nije evidentirano
engleski
Developing a game in the Phaser environment
nije evidentirano
Phaser 3 ; computer game ; Node.js ; HTML ; ocular reflex ; browser ; player ; the effect of surprise
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22
23.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula