Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada računalne igre u okruženju Phaser (CROSBI ID 429579)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Antunović, Ivan Izrada računalne igre u okruženju Phaser / Orehovački, Tihomir (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2019

Podaci o odgovornosti

Antunović, Ivan

Orehovački, Tihomir

hrvatski

Izrada računalne igre u okruženju Phaser

Računalna igra koja je ovdje prikazna napravljena je u okruženju Phaser 3 koje internira s HTML-om jer se prikazuje u pretraživaču uz pomoć 'node.js- a' .Namijenjena je prvenstveno za zabavu, iako bi mogla imati i primjenu kod psihotestova pri provjeri za zaposlenje/izdavanja raznih potvrda za koje je potreban imati dobar očni refleks , brzinu reagiranja i brzih promišljanja. Ovakav način rada kod provjera koristi se npr. u regrutiranju američkih vojnih pilota, u školovanju kontrolora leta, raznih motritelja postrojenja itd. Igrač u ovoj igri pokušava imati što bolje rezultate, prepreke koja ga sputavaju su 'protivnički zrakoplovi' koji lete prema njemu, povećavaju svoju brzinu što je igrač bolji, a time i jači efekt iznenađenja pošto svaki zrakoplov ima drugačiji način kretanja i brzinu te igrač ne može niti u jednom trenutku biti siguran odakle će krenuti idući protivnik.

Phaser 3 ; računalna igra ; Node.js ; HTML ; očni refleks ; pretraživač ; igrač ; efekt iznenađenja

nije evidentirano

engleski

Developing a game in the Phaser environment

nije evidentirano

Phaser 3 ; computer game ; Node.js ; HTML ; ocular reflex ; browser ; player ; the effect of surprise

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22

23.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice