Medijska reprezentacija kulturne proizvodnje u Hrvatskoj od 1991. do 2005. (CROSBI ID 429418)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Ožegović, Nina
Prof. dr. sc. Andrea Zlatar
hrvatski
Medijska reprezentacija kulturne proizvodnje u Hrvatskoj od 1991. do 2005.
Doktorski rad analizira medijsku reprezentaciju kulturne proizvodnje od 1991. do 2005.u doba tranzicije u Hrvatskoj, koja je bila omeđena osamostaljenjem zemlje, ratom i postratnim događanjima, a s druge političkim, gospodarskim i vrijednosnim promjenama. U novim uvjetima masovni mediji počinju se tretirati kao 'roba' i dolaze u poziciju tržišnog natjecanja s ostalim proizvodima. To dovodi do uspostavljanja diktature profita i pretvaranja informacije u 'robu' što rezultira komercijalizcaijom i tabloidizacijom masovnih medija u Hrvatskoj. Medijska reprezentacija kulturnih sadržaja u procesu preoblikovanja prolazi kroz tri faze - od ratne i poratne, preko faze izrazite političke obojenosti do faze trivijalizacije iestradizacije sadržaja. To pak dovodi kompletnom redefiniranju medijskog oblikovanja kulture.
Tržišnocentrični mediji, tranzicija, diktatura profita, informacija kao roba
nije evidentirano
engleski
Media representation of cultural production in Croatia from 1990. to 2005.
nije evidentirano
market oriented mass media, transition, dictatorship of profit, information as a good
nije evidentirano
Podaci o izdanju
323
14.05.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska