Utjecaj afektivnih čimbenika na učenje hrvatskoga kao drugoga ili stranoga jezika (CROSBI ID 487437)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kuvač, Jelena
hrvatski
Utjecaj afektivnih čimbenika na učenje hrvatskoga kao drugoga ili stranoga jezika
Radovi koji su u sklopu projekta Tempus Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini bili usmjereni na proučavanje odnosa hrvatskoga i mađarskoga jezika pokazali su da je mađarskoj djeci, koja žive u Hrvatskoj, dominantniji mađarski jezik te da iz toga proizlazi slabija ovladanost hrvatskim jezikom, a time i izraženije komunikacijske poteškoće. Premda su detaljnije analize pokazale da djeca prelaskom iz razreda u razred tj. sustavnim školskim podučavanjem poboljšavaju jezično znanje hrvatskoga jezika i tako razvijaju i bolju komunikaciju na njemu, motivacija za ovladavanjem i stavovi prema hrvatskome jeziku, koji su cilj ovoga rada, ne moraju se nužno mijenjati s porastom jezično-komunikacijske sposobnosti. Namjera je ovoga rada ispitati neke afektivne čimbenike kao pokazatelje uspješnosti ovladavanja drugim ili stranim jezikom i to na primjeru mađarske djece u Baranji u odnosu na hrvatski jezik i njegovo podučavanje.
drugi i strani jezik; afektivni čimbenici; hrvatski jezik; mađarski jezik
nije evidentirano
engleski
The influence of affective factors on learning Croatian language as a second or foreign language
nije evidentirano
second and foreign language; affective factors; Croatian language; Hungarian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
289-298-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika : zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji
Stolac, D. ; Ivanetić, N. ; Pritchard, B.
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku : Graftrade
Podaci o skupu
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku
predavanje
14.05.2004-16.05.2004
Split, Hrvatska