Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti (CROSBI ID 429370)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Tomorad, Filip
Mustić, Daria
hrvatski
Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti
Naslovnice albuma godinama su bile glavni vizual koji predstavlja glazbena djela, no popularizacijom video spotova i digitalizacijom glazbe njihova se uloga sman- jila. Ipak, dizajneri i danas izrađuju kvalitetne i ikonične naslovnice, čija popular- nost konkurira dizajnima iz doba gramofonskih ploča. Glavni je zadatak tih diza- jnera vizualnim jezikom predočiti karakter glazbe sadržane u albumu. To rade odabirom boje, tipografije, motiva, te likovnih i fotografskih tehnika. Cilj je ovoga rada analizirati načine na koje su dizajneri od 1940-ih do danas uspjeli predstaviti određene žanrove glazbe, te, nakon analize, izraditi nekoliko radova koji svojom formom vjerno predstavljaju određeni žanr.
naslovnica albuma, dizajn, glazba, fotografija, povijest
nije evidentirano
engleski
Visual identities in the music
nije evidentirano
album cover, design, music, photography, history
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
24.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb