Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti (CROSBI ID 429370)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Tomorad, Filip Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti / Mustić, Daria (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Tomorad, Filip

Mustić, Daria

hrvatski

Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti

Naslovnice albuma godinama su bile glavni vizual koji predstavlja glazbena djela, no popularizacijom video spotova i digitalizacijom glazbe njihova se uloga sman- jila. Ipak, dizajneri i danas izrađuju kvalitetne i ikonične naslovnice, čija popular- nost konkurira dizajnima iz doba gramofonskih ploča. Glavni je zadatak tih diza- jnera vizualnim jezikom predočiti karakter glazbe sadržane u albumu. To rade odabirom boje, tipografije, motiva, te likovnih i fotografskih tehnika. Cilj je ovoga rada analizirati načine na koje su dizajneri od 1940-ih do danas uspjeli predstaviti određene žanrove glazbe, te, nakon analize, izraditi nekoliko radova koji svojom formom vjerno predstavljaju određeni žanr.

naslovnica albuma, dizajn, glazba, fotografija, povijest

nije evidentirano

engleski

Visual identities in the music

nije evidentirano

album cover, design, music, photography, history

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

24.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti