Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds (CROSBI ID 429358)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Rupčić, Tomislav Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds / Mustić, Daria (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Tomislav

Mustić, Daria

hrvatski

Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds

Tema ovog završnog rada je prikaz i analiza identiteta vrlo popularne i svjetski poznate korporacije – McDonald' s. Prikaz identiteta predstavljen je kroz nekoliko segmenata kao što su vizualni identitet korporacije, način komunikacije, što obuhvaća formalnu i neformalnu, eksternu i internu, te ponašanje kako prema društvu i okolišu, pa tako i prema svojim djelatnicima. Kroz rad, napravljena je studija slučaja, koja služi za analizu identiteta McDonald' s-a općenito i franšize na području Hrvatske. Izrađena je analiza logotipa, što uključuje knjigu standarada, korištene boje i tipografiju, zatim komunikacija s korisnicima putem društvenih kanala, kao i prikaz medijske slike, te društveno odgovorno ponašanje unutar zajednice na ovom prostoru.

McDonalds, logo, komunikacija, društveni mediji, medijska percepcija

nije evidentirano

engleski

Corporate Identity Development through Design, Communication and Behavior - McDonalds

nije evidentirano

McDonalds, logo, communication, social media, media perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

24.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti