Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds (CROSBI ID 429358)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Tomislav
Mustić, Daria
hrvatski
Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds
Tema ovog završnog rada je prikaz i analiza identiteta vrlo popularne i svjetski poznate korporacije – McDonald' s. Prikaz identiteta predstavljen je kroz nekoliko segmenata kao što su vizualni identitet korporacije, način komunikacije, što obuhvaća formalnu i neformalnu, eksternu i internu, te ponašanje kako prema društvu i okolišu, pa tako i prema svojim djelatnicima. Kroz rad, napravljena je studija slučaja, koja služi za analizu identiteta McDonald' s-a općenito i franšize na području Hrvatske. Izrađena je analiza logotipa, što uključuje knjigu standarada, korištene boje i tipografiju, zatim komunikacija s korisnicima putem društvenih kanala, kao i prikaz medijske slike, te društveno odgovorno ponašanje unutar zajednice na ovom prostoru.
McDonalds, logo, komunikacija, društveni mediji, medijska percepcija
nije evidentirano
engleski
Corporate Identity Development through Design, Communication and Behavior - McDonalds
nije evidentirano
McDonalds, logo, communication, social media, media perception
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
24.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb