Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima (CROSBI ID 429353)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Žitvaj, Sara Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima / Mustić, Daria (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Žitvaj, Sara

Mustić, Daria

hrvatski

Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima

U završnom radu se analizira korištenje i razvoj humora u medijima kroz kontekst odnosa medija i politike, kao i marketinga i društva. Humor stvara emocionalnu povezanost između konzumenta i pošiljatelja poruke, te je moćan alat u manipulaciji mišljenjem pojedinca, čak i masa. Analogno tome, humor svoju svrhu nalazi ponajprije u marketingu, pri čemu se nastoji privući što veći broj potencijalnih kopaca/korisnika humorističnom medijskom prezentacijom. U završnom radu će se objasniti definicija humora, vrste humora te njihovo korištenje kroz različite medijske forme. Cilj završnog rada je ispitati mišljenje medijskih korisnika o uporabi humora te definirati kriterije za vrednovanje uspješnosti reklame u tom kontekstu.

humor, mediji, oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Use of humor as a communication tool in the media

nije evidentirano

humor, media, advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21

24.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti