Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima (CROSBI ID 429353)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Žitvaj, Sara
Mustić, Daria
hrvatski
Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima
U završnom radu se analizira korištenje i razvoj humora u medijima kroz kontekst odnosa medija i politike, kao i marketinga i društva. Humor stvara emocionalnu povezanost između konzumenta i pošiljatelja poruke, te je moćan alat u manipulaciji mišljenjem pojedinca, čak i masa. Analogno tome, humor svoju svrhu nalazi ponajprije u marketingu, pri čemu se nastoji privući što veći broj potencijalnih kopaca/korisnika humorističnom medijskom prezentacijom. U završnom radu će se objasniti definicija humora, vrste humora te njihovo korištenje kroz različite medijske forme. Cilj završnog rada je ispitati mišljenje medijskih korisnika o uporabi humora te definirati kriterije za vrednovanje uspješnosti reklame u tom kontekstu.
humor, mediji, oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Use of humor as a communication tool in the media
nije evidentirano
humor, media, advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21
24.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb