Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj stavova o čokoladi na ponašanje studenata u konzumaciji čokolade (CROSBI ID 429308)

Ocjenski rad | diplomski rad

Štilinović, Ana-Klaudija Utjecaj stavova o čokoladi na ponašanje studenata u konzumaciji čokolade / Cerjak, Marija (mentor); Tomić Maksan, Marina (neposredni voditelj). Zagreb, Agronomski fakultet, . 2019

Podaci o odgovornosti

Štilinović, Ana-Klaudija

Cerjak, Marija

Tomić Maksan, Marina

hrvatski

Utjecaj stavova o čokoladi na ponašanje studenata u konzumaciji čokolade

Prijelaz na fakultet je životna promjena koja, između ostalog, uzrokuje promjene u prehrambenim navikama studenata. Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi ponašanje u konzumaciji čokolade među studentima, njihove stavove o čokoladi i utjecaj stavova na ponašanje u konzumaciji čokolade. Provedeno je online anketno ispitivanje na uzorku od 331 studenta u Hrvatskoj. Većina ispitanih studenata konzumira čokoladu, najčešće 2 do 3 puta tjedno i preferiraju čokoladu s dodacima kao što su lješnjaci, keksi i voće. Najčešće konzumiraju dva reda čokolade od 100 g u jednom konzumiranju, a čokoladu uglavnom konzumiraju bez posebne prigode. Čokoladu najčešće konzumiraju u poslijepodnevnim satima. S obzirom na podrijetlo čokolade, većina ispitanika nema preferencije, tj. konzumiraju i čokolade domaćeg i čokolade stranog podrijetla. Faktorskom analizom identificirana su 3 faktora, žudnja, krivnja i funkcionalnost čokolade. Ispitanici imaju srednju razinu žudnje za čokoladom, nisku razinu krivnje nakon konzumiranja čokolade, te su neutralni prema negativnim stavovima o funkcionalnim svojstvima čokolade. Ispitanici koji imaju veću žudnju za čokoladom učestalije konzumiraju čokoladu. Nije utvrđena statistički značajna povezanost između osjećaja krivnje nakon konzumiranja čokolade, funkcionalnosti čokolade i ponašanja u konzumaciji čokolade. Rezultati ovog istraživanja važni su kao temelj za buduća istraživanja u ovom području. Također ih mogu koristiti kreatori zdravstvenih politika, marketinški stručnjaci i društva u prehrambenoj industriji u svrhu unaprjeđenja poslovanja.

čokolada ; konzumacija ; ponašanje ; stavovi ; studenti

nije evidentirano

engleski

The effect of attitudes about chocolate on student behavior in consumption of chocolate

nije evidentirano

chocolate ; consumption ; behavior ; attitudes ; students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

19.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)