Uloga klavira u aktivnostima početničkog solfeggia (CROSBI ID 429304)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vrtarić, Vedrana
doc.dr.sc. Škojo, Tihana ; dr.sc. Sabljar, Mirna
hrvatski
Uloga klavira u aktivnostima početničkog solfeggia
Istraživanjem utjecaja glazbe na razvoj čovjeka dokazano je da glazba i glazbeno obrazovanje ne utječu samo na razvoj glazbenih sposobnosti, već i na kognitivni, socijalno-emocionalni i psihomotorni razvoj. Ranim izlaganjem djece glazbenom obrazovanju utječe se na razvijanje njihovih sposobnosti, ličnosti, socijalnih vještina, emocionalne zrelosti i razumijevanja. Prvi oblik glazbenog obrazovanja djeca mogu steći na nastavi početničkog solfeggia koji se organizira u glazbenim školama i općeobrazovnim predškolskim ustanovama. Mogućnost pohađanja je za djecu već od četvrte godine života, a sam program u pravilu traje dvije godine. Cilj ovakvog obrazovanja razvijanje je glazbenih sposobnosti te buđenje interesa i želje za glazbom kroz nastavne aktivnosti kao što su pjevanje, slušanje glazbe i glazbene igre. Kako bi navedene nastavne aktivnosti učenicima bile zanimljivije i učinkovitije, primjenjuje se klavir kao glavno nastavno pomagalo. Primjena klavira u nastavi početničkog solfeggia obogaćuje atmosferu, pomaže razvoju sluha i glazbenih sposobnosti, te približava glazbu učenicima.
nastava početničkog soleggia, sviranje klavira, pjevanje, slušanje, glazbene igre
nije evidentirano
engleski
The role of the piano in activities of initial solfeggio
nije evidentirano
initial solfeggio, piano playing, singing, listening, musical games
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
06.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek