Digitalna zrelost škola (CROSBI ID 681036)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Mirković Moguš, Ana
hrvatski
Digitalna zrelost škola
Inovacije i modernizacija obrazovanja jedan su od glavnih prioriteta unutar vodećih incijativa strategije Europa 2020. Uz sve veću uporabu tehnologije u suvremenom obrazovnom sustavu, sve je važniji i koncept digitalne zrelosti škola. Važnost i razvoj digitalne zrelosti škola prepoznati su i stalno podržani kroz propise i incijative Europske komisije. Općenito, koncept digitalne zrelosti predstavlja stupanj do kojega su se organizacije prilagodile digitalnom poslovnom okruženju. U ovom radu prikazan je pregled istraživanja o mjerama, metodama i modelima najbolje prakse za postizanje digitalne zrelosti u školama. Postoje različiti modeli koji se mogu koristiti za vrednovanje digitalne zrelosti u školama. U radu je analizirano nekoliko modela u svrhu izdvajanja i definiranja pokazatelja za procjenu digitalne zrelosti u školama. Neki su od modela model e- škola: Uspostava sustava za razvoj digitalno zrelih škola (pilot projekt) iz Hrvatske (CARNet), ICT-MM model iz Čilea, Shangai model, Becta model, belgijski model, model zrelosti e- učenja i drugi. Rezultati pokazuju da se pokazatelji mogu grupirati u skup onih koji se odnose na IKT i e-učenje infrastrukturu, vještine nastavnika, korištenje IKTA-a i e- učenja s učenicima te podršku za navedene procese.
digitalna razina, obrazovanje, model, pokazatelji
nije evidentirano
engleski
Towards the digital maturity of schools
nije evidentirano
digital level, education, model, indicators
nije evidentirano
Podaci o prilogu
88-89.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
International Conference didactic challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/how do we go from here?
predavanje
16.05.2019-17.05.2019
Osijek, Hrvatska