Made in China (CROSBI ID 429192)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vajda, Filip
Jazvić, Paulina
hrvatski
Made in China
U radu je opisano više skretanja, no u jednom konačnom pravcu ; Put svile kao marketinški progled u kronologiji Kine te kao nužni kontrast, istraživanje o ponašanju kupaca multi label trgovina prema internacionalnom tržištu. Uključujući kontrast, replika ili kopija povijesti u smislu inspiracije danas te izvučena van prvotnog konteksta što nas dovodi i do pitanja kiča - Nedostatak obrazovanja, ne samo u smislu vizualne kulture, već kroz statistike koje nam otvaraju oči i spuštaju vilicu do poda. Ljepota je u očima promatrača, a pedeset milijardi plastičnih boca koju tekstilna industrija prosipa za sobom, možemo ili ne procesuirati. Sagledamo li i ovo sa statističke strane, bilo da se sastoji od slova ili grafike, logotip je svjesnost o marki, a da li on može prerasti u taj isti kič - Da.
Moda, industrija, tekstil, marketing, održivost, logo, kopija, kič
nije evidentirano
engleski
Made in China
nije evidentirano
Fashion, industry, textile, marketing, sustainability, logo, copy, kitsch
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
17.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb