Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza i korištenje inovativnih tehnologija prilikom kupovine u trgovačkim centrima (CROSBI ID 429187)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačić, Ivona Analiza i korištenje inovativnih tehnologija prilikom kupovine u trgovačkim centrima / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Ivona

Petljak, Kristina

hrvatski

Analiza i korištenje inovativnih tehnologija prilikom kupovine u trgovačkim centrima

Formati prodavaonica na području maloprodaje i veleprodaje su oduvijek proučavani i istraživani. Analizira se njihov razvoj, tijek postojanja, načini na koji se njima upravlja te potencijalni trendovi koji bi se mogli javiti u budućnosti. Najveći od svih maloprodajnih formata je upravo – trgovački centar. Struka i javnost tj. potrošači su složni u tome da su trgovački centri danas puno više od mjesta na kojem se samo obavlja trgovačka djelatnost. Danas su to mjesta koja, uz tradicionalnu ponudu razgledavanja i kupovanja prehrambenih i neprehrambenih proizvoda pružaju zabavu, opuštanje, mogućnost konzumacije hrane i pića, te mogućnost korištenja raznolikih usluga. Upravo iz navedenih odlika, tržište trgovačkih centara je vrlo zanimljivo za analizu upravo zbog važnosti koje ima za društvo. Stoga se i u ovom radu detaljno analizira to tržište i svi njegovi aspekti, prednosti i mane te inovacije i trendovi. Također se kroz primarno istraživanje koje je provedeno kroz anketni upitnik u razdoblju od rujna do prosinca 2018. godine dolazi do zaključka kakvo je stanje na tržištu zagrebačkih trgovačkih centara, kakvi su stavovi potrošača prema kupovini u trgovačkim centrima te kakva im je razina znanja i razina zadovoljstva inovativnim tehnologijama koje trgovački centri posjeduju, odnosno ne posjeduju.

trgovački centar ; inovativne tehnologije ; kupovina ; splet prodavaonica ; Zagreb ; primarno istraživanje

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

The analysis and usage of innovative technologies while purchasing in shopping malls

nije evidentirano

shopping mall ; shopping centre ; innovative technologies ; shopping ; retail shopping mix ; Zagreb ; primary research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

19.12.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija