Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instragram na porast Internet trgovine (CROSBI ID 429182)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Ana Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instragram na porast Internet trgovine / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Ana

Petljak, Kristina

hrvatski

Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instragram na porast Internet trgovine

Predmet ovog diplomskog rada je analizirati sve veću promociju i prodaju putem društvenih mreža koje su u današnjici sve više zastupljene. Danas 40% svjetske populacije ima pristup internetu koji svake godine sve više raste, pruža sve veći obujam informacija, online znanja, zabave, ali i socijalnog umrežavanja. Današnji kupci naviknuti su da putem interneta vrlo brzo pronađu informacije koje ih u tom trenutku zanimaju. Za svako ozbiljno poduzeće izuzetno je bitna online prisutnost. U ovom radu analizirat će se kako modni blogeri uspijevaju putem društvenih mreža, koje predstavljaju alat za probijanje u svijet poznatih, kako oglašavaju određene proizvode i usluge te kako putem društvenih mreža zarađuju. Društvene mreže predstavljaju snagu koju treba iskoristiti svako poduzeće u izvođenju svojih aktivnosti jer nijedan medij ne može prenijeti informaciju brže nego što to one rade. One služe da se izgrade bolji odnosi s potrošačima u stvaranju prepoznatljive marke proizvoda. Cilj ovog rada donijeti je zaključak kako i na koji način društvene mreže, sponzorstva i oglašavanja na istima pridonose razvijanju same trgovine. Provedeno je istraživanje putem online anketnog upitnika na uzorku modnih blogera koje posluju putem društvene mreže Instagram. Svrha istraživanja bila je saznati kako su određene osobe došle do sadašnje pozicije na društvenim mrežama, na koje načine i kako promoviraju proizvode i usluge te koji su im ciljevi za budućnost. Rezultati istraživanja pokazuju da modni blogeri provode dosta vremena na Instagramu posvećujući se određenim markama te na taj način zarađuju i time stvaraju doprinos povećanju internet trgovine.

internet trgovina ; društvene mreže ; Instagram ; oglašavanje ; modni blogeri

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

Analysis of the influence of sales and promotion by social network Instagram on increase of Internet retailing

nije evidentirano

e-commerce ; social networks ; Instagram ; advertising ; fashion bloggers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

17.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija