Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upoznatost potrošača sa temeljnim potrošačkim pravima u elektroničkoj trgovini (CROSBI ID 429180)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grgečić, Tihana Upoznatost potrošača sa temeljnim potrošačkim pravima u elektroničkoj trgovini / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Grgečić, Tihana

Petljak, Kristina

hrvatski

Upoznatost potrošača sa temeljnim potrošačkim pravima u elektroničkoj trgovini

Trgovina putem Interneta smatra se najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog njene jednostavnosti te niskih troškova i kao takva zauzima sve značajniju i unosniju ulogu u cjelokupnoj trgovini. Upravo zbog toga će se, prvotno, objasniti pojam i razvoj elektroničke trgovine te će se naglasiti zbog čega je elektronička trgovina važna za gospodarstvo pojedine zemlje. Poduzeća moraju biti spremna prihvatiti i razviti odgovarajuće strategije elektroničkog poslovanja, time mijenjajući ili napuštajući svoje tradicionalno poslovanje. Zbog sve veće primjene online kupovine analizirat će se politika zaštite potrošača u elektroničkoj trgovini u Hrvatskoj u odnosu na položaj potrošača Europske unije. Cilj ovog rada je naglasiti koja su temeljna prava svih potrošača prilikom online kupovine te naglasiti nedostatke i rizike s kojima se potrošači susreću prilikom kupnje putem Interneta. U sklopu rada provelo se primarno istraživanje putem anketnog upitnika čiji je cilj utvrditi koja prava potrošači identificiraju kao svoja temeljna prava te postoji li kod njih svijest o Zakonu o zaštiti potrošača. Provedenim primarnim istraživanjem utvrđeno je da se potrošači mogu podijeliti na one koji su dobro upoznati sa svojim potrošačkim pravima što se tiče elektroničke trgovine i koji se trude doći do bitnih informacija, te na one koji zapravo rapolažu sa manjkom informacija i uopće se ne trude upoznati sa svojim potrošačkim pravima. Većina potrošača putem Interneta kupuje odjeću, obuću i nakit, mjesečno izdvoje od 100, 00 do 200, 00 kn na online kupnju, no samo djelomično pročitaju odredbe i uvjete poslovanja jer smatraju da je predugačko i oduzima im puno vremena.

online trgovina ; zaštita potrošača ; prava potrošača

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

Consumer rights awareness in electronic commerce

nije evidentirano

e-commerce ; consumer protection ; consumer rights

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

17.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija