Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada (CROSBI ID 429145)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bašić, Anja Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bašić, Anja

Komarac, Tanja

hrvatski

Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada

Svrha rada je bila otkriti značenje urbanih ikona u kreiranju marke grada, konkretnije marke grada Zagreba. Urbane ikone čine važne elemente marke svakoga grada i jedan su od glavnih razloga posjete određenog turističkog mjesta. One su zapravo elementi urbanog okruženja koji imaju utjecaja na kreiranje imidža i identiteta grada, a time i na kreiranje same marke grada. Unatoč tome, same po sebi ne mogu privući turiste već ih je potrebno kombinirati sa dodatnim sadržajima poput različitih događanja ili pričanja priča o njima te ih na pravilan način komunicirati u promotivnim aktivnostima grada. Istraživanje je provedeno u nekoliko faza. U prvoj fazi napravljen je pregled članaka na temu urbanih ikona i marke grada te pregled različitih internetskih izvora s naglaskom na web stranice turističke zajednice grada. Druga faza je obuhvaćala provođenje istraživanja na temelju asocijacija na pojam „Znamenitosti grada Zagreba“ uz pomoć mentalnih mapa. Zadnja faza se sastojala od provođenja dubinskih intervjua sa 16 ispitanika koji žive ili su rođeni u gradu Zagrebu, kako bi se otkrile najvažnije urbane ikone grada Zagreba. Istraživanjem je potvrđeno da grad Zagreb ima veliki broj urbanih ikona, posebice one iz predglobalnog razdoblja. Istraživanjem je također utvrđeno da Zagreb i dalje ima neiskorišten potencijal u pogledu urbanih ikona. Ovo je prvi rad koji je istraživao i otkrio ulogu urbanih ikona grada Zagreba.

marka grada ; urbane ikone ; upravljanje markom grada ; kvalitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

The role of urban icons in city branding development

nije evidentirano

city brand ; urban icons ; city brand management ; qualitative research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

19.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija