Zastupljenost boja u vizualnom identitetu (CROSBI ID 429129)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Oreč, Dario
Mandić, Lidija
hrvatski
Zastupljenost boja u vizualnom identitetu
U radu se objašnjava zastupljenost boja u vizualnom identitetu kod stvaranja vizualnog identiteta proizvoda ili usluge. Definiran je pojam boje, razvoj boja kroz povijest, te podjela boja. Prikazana je percepcija boja, te psihološki utjecaj pojedinih boja na promatrača čiji uzrok može biti različita kultura, vjera, zemljopisni položaj i slično. Kroz povijest, uz svaku boju se veže asocijacija i simbolika, a kako bi se napravila analiza svake pojedine boje opisana su najčešća značenja i asocijacije pojedine boje. Unatoč tome što se često zanemaruju upravo boje imaju veliki utjecaj kod kreiranja vizualnog identiteta, te je pravilan odabir boja i međusobna usklađenost boja od iznimne važnosti. Osim što je u prvom planu napraviti proizvod ili marku dobro uočljivom, bitno je i povećati prodaju i izdvojiti se iz mase.
vizualni identitet ; boje ; psihologija boja ; oglašavanje ; ambalaža ; marketing
nije evidentirano
engleski
Color representation in visual identity
nije evidentirano
visual identity ; colors ; color psychology ; advertising ; packaging ; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
20.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb