Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zastupljenost boja u vizualnom identitetu (CROSBI ID 429129)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Oreč, Dario Zastupljenost boja u vizualnom identitetu / Mandić, Lidija (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Oreč, Dario

Mandić, Lidija

hrvatski

Zastupljenost boja u vizualnom identitetu

U radu se objašnjava zastupljenost boja u vizualnom identitetu kod stvaranja vizualnog identiteta proizvoda ili usluge. Definiran je pojam boje, razvoj boja kroz povijest, te podjela boja. Prikazana je percepcija boja, te psihološki utjecaj pojedinih boja na promatrača čiji uzrok može biti različita kultura, vjera, zemljopisni položaj i slično. Kroz povijest, uz svaku boju se veže asocijacija i simbolika, a kako bi se napravila analiza svake pojedine boje opisana su najčešća značenja i asocijacije pojedine boje. Unatoč tome što se često zanemaruju upravo boje imaju veliki utjecaj kod kreiranja vizualnog identiteta, te je pravilan odabir boja i međusobna usklađenost boja od iznimne važnosti. Osim što je u prvom planu napraviti proizvod ili marku dobro uočljivom, bitno je i povećati prodaju i izdvojiti se iz mase.

vizualni identitet ; boje ; psihologija boja ; oglašavanje ; ambalaža ; marketing

nije evidentirano

engleski

Color representation in visual identity

nije evidentirano

visual identity ; colors ; color psychology ; advertising ; packaging ; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

20.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija