Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima (CROSBI ID 429117)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Radoš, Iva
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima
Cilj diplomskog rada je utvrditi važnost primjene marketinga opće dobrobiti u uslužnim poduzećima s obzirom na specifična obilježja uslužnog sektora. Metodom intervjua i ankete dobiveni su rezultati koji pokazuju kako većina poduzeća percipira jednake koristi od ove vrste marketinga poput: poticanja lojalnosti korisnika i poboljšanja imidža, ostvarivanje suradnje između različitih odjela u poduzeću te motivacija zaposlenika. Začuđujuća je činjenica kako vrlo malo poduzeća, a pogotovo uslužnih, provodi ovu vrstu marketinga. Isto tako, iako većina izražava zadovoljstvo rezultatima provedene kampanje, iznenađuje podatak da je jedina mjera uspješnosti za većinu poduzeća isključivo iznos prihoda koji je prikupljen, a manje pažnje se pridaje istraživanju karakteristika korisnika koji sudjeluju. Kratkoročnost kampanji, slični ciljevi i komunikacija putem online kanala karakteristični su za sva ispitana poduzeća, dok razlike postoje kod razloga koji stoje iza pokretanja kampanja, postavljanja granica iznosa koji je moguće donirati i ograničenja koja se javljaju kod primjene ove vrste marketinga.
marketing opće dobrobiti, uslužna poduzeća
nije evidentirano
engleski
Cause-Related Marketing in Service Companies
nije evidentirano
Cause-Related Marketing, uslužna poduzeća
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
17.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb