Simboličke prakse u konstrukciji društveno angažiranoga marketinškog diskursa (CROSBI ID 429042)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čolović, Nina
Mislava Bertoša
hrvatski
Simboličke prakse u konstrukciji društveno angažiranoga marketinškog diskursa
Društveni se marketing upotrebljava u brojnim poduzećima još od 1970-ih, a riječ je o snažnom i profitabilnom tržišnom pristupu u kojem se društvena promjena komunicira kanalima i načinima kojima se tradicionalno distribuiraju dobra i usluge. U tim je kretanjima izložena transformativnim utjecajima korporativnih značenja, čije su posljedice u ovome radu sagledane iz perspektive kritičke sociosemiologije. U društvenoj semiologiji jezik (shvaćen u odrednicama multimodalnosti) predstavlja dinamični proces kojim se na različite i međusobno kompetitivne načine u ideološkoj matrici pregovara stvarnost, a marketinški je diskurs jednim od poprišta tih sukoba. Sociosemiologija reklame razlaže simboličke odnose koji se oblikuju, reorganiziraju i rastvaraju u reklamnim tekstovima. Kako je građena predodžba društvene promjene te kako se moć prakticira u diskursu / diskursom, ovdje je promišljeno na primjerima dviju Avonovih marketinških kampanji (Avonova šetnja za život i Želim svijet uz tebe) iz 2011. i 2012. godine koncentriranih na temu borbe protiv raka dojke.
društveni marketing ; društvena promjena ; sociosemiologija ; rak dojke
nije evidentirano
engleski
The Symbolic Practices in the Construction of Socially Engaged Marketing Discourse
nije evidentirano
social marketing ; social change ; sociosemiotics ; breast cancer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
83
29.05.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb