Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ BOŽIĆNOG DUHA NA EMOCIJE POTROŠAČA (CROSBI ID 429017)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Krunić, Ana UTJECAJ BOŽIĆNOG DUHA NA EMOCIJE POTROŠAČA / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Krunić, Ana

Dlačić, Jasmina

hrvatski

UTJECAJ BOŽIĆNOG DUHA NA EMOCIJE POTROŠAČA

Emocije, kao sastavni dio svakog čovjeka, česta su tema i predmet poučavanja stručne literature iz područja psihologije, no uslijed razvoja suvremene trgovine i inovativnih marketinških aktivnosti, emocije postaju sve važniji čimbenik ponašanja potrošača, a samim time i predmetom proučavanja u području ekonomije, odnosno marketinga. Emocije su bitan pokretač potreba, želja i zahtjeva svakog potrošača, imaju snažan utjecaj na motivaciju i stavove čovjeka u ulozi potrošača, a nerijetko su uvjetovane okolinskim čimbenicima.

Božićni duh, emocije, potrošači, utjecaj

nije evidentirano

engleski

THE INFLUENCE OF THE CHRISTMAS SPIRIT ON CONSUMER EMOTIONS

nije evidentirano

Christmas spirit, emotions, consumers, influence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

16.04.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija