UTJECAJ BOŽIĆNOG DUHA NA EMOCIJE POTROŠAČA (CROSBI ID 429017)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Krunić, Ana
Dlačić, Jasmina
hrvatski
UTJECAJ BOŽIĆNOG DUHA NA EMOCIJE POTROŠAČA
Emocije, kao sastavni dio svakog čovjeka, česta su tema i predmet poučavanja stručne literature iz područja psihologije, no uslijed razvoja suvremene trgovine i inovativnih marketinških aktivnosti, emocije postaju sve važniji čimbenik ponašanja potrošača, a samim time i predmetom proučavanja u području ekonomije, odnosno marketinga. Emocije su bitan pokretač potreba, želja i zahtjeva svakog potrošača, imaju snažan utjecaj na motivaciju i stavove čovjeka u ulozi potrošača, a nerijetko su uvjetovane okolinskim čimbenicima.
Božićni duh, emocije, potrošači, utjecaj
nije evidentirano
engleski
THE INFLUENCE OF THE CHRISTMAS SPIRIT ON CONSUMER EMOTIONS
nije evidentirano
Christmas spirit, emotions, consumers, influence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
16.04.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka