UTJECAJNI ČIMBENICI NA ODABIR USLUGE SMJEŠTAJA (CROSBI ID 429013)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Dujmović, Luciana
Dlačić, Jasmina
hrvatski
UTJECAJNI ČIMBENICI NA ODABIR USLUGE SMJEŠTAJA
Svrha rada je utvrditi profil pojedinaca koji koriste Airbnb, proučiti njihovu percepciju i stavove koje imaju prema mogućnostima koje nudi stranica te utjecaj ostalih čimbenika koji utječu na korisnikovo mišljenje, odlučivanje i ponašanje. Na početku rada analiziraju se prethodna istraživanja koja započinju objašnjenjem Airbnba kroz ekonomiju dijeljenja. Proučava se percepcija ispitanika s obzirom na povjerenje koje stječu prema stranici i iznajmljivačima te se proučava rizik koji je prisutan kod ispitanika. Percipirani rizik ima veliku ulogu kod korisnika osobito kada se radi o stranicama za iznajmljivanje smještaja koje rade putem online aplikacija, interakcija između korisnika i iznajmljivača koja se temelji na udaljenosti te se putem interneta obavljaju novčane transakcije u trenutku kada se smještaj rezervira. U anketnom ispitivanju analiziralo se mišljenje korisnika s obzirom na njihovu percepciju rizika prema uslugama koje omogućava Airbnb, povjerenje kao jedan od ključnih čimbenika te društveni motivi koji također utječu na odluke i ponašanje pojedinaca.
utjecajni čimbenici, ekonomija dijeljenja, motivacija, Airbnb
nije evidentirano
engleski
INFLUENCE FACTORS ON SELECTION OF ACCOMMODATION SERVICES
nije evidentirano
influencing factors, sharing economy, motivation, Airbnb
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
12.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka