Blockchain tehnologija i lojalnost potrošača (CROSBI ID 429011)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Topić, Dajana
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Blockchain tehnologija i lojalnost potrošača
Blockchain tehnologija je dobila na iznimnoj važnosti razvojem tržišta kriptovaluta. Od 2008. godine dolaskom prve svjetske kriptovalute Bitcoin, blockchain tehnologija započinje s upotrebom. Naime, riječ je o decentraliziranoj bazi podataka što znači da nema vlasnika, odnosno da nitko ne upravlja s njom te su podaci javno dostupni. Temeljena je na kriptografiji koja omogućava veliku sigurnost pri prijenosu informacija između dviju strana, odnosno nitko drugi nema pristup tim informacijama. S obzirom na svjetsko povećanje upotrebe blockchain tehnologije u svim aspektima života, neizbježno je spomenuti i primjenu u marketingu. Pretpostavke su da bi blockchain tehnologija mogla oživjeti sustav programa lojalnosti potrošača. Poduzećima je od iznimne važnosti zadržati postojeće kupce, ali i pridobiti nove, te je jedan od načina za postizanje tog cilja razvoj programa lojalnosti. Blockchain tehnologija donosi mnoge prednosti u načinu na koji su programi lojalnosti organizirani te ima pozitivne učinke i na kupce, ali i na poduzeća. Jedan od primjera primjene blockchain tehnologije kroz programe lojalnosti je BitRewards koji omogućuje kupcima sakupljanje istoimene valute kroz kupovinu.
Kriptovalute, blockchain, lojalnost potrošača, BitRewards
nije evidentirano
engleski
Blockchain technology and consumer loyalty
nije evidentirano
Cryptocurrencies, blockchain, consumer loyalty, BitRewards
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
09.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka