Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom (CROSBI ID 428989)

Ocjenski rad | diplomski rad

Knežević, Martina Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom / Nikčević-Milković, Anela (mentor); Gospić, Hrvatska, Sveučilište u Zadru - Odjel za nastavničke studije u Gospiću, . 2019

Podaci o odgovornosti

Knežević, Martina

Nikčević-Milković, Anela

hrvatski

Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom

Povezanosti između crta ličnosti, strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom prema ranijim istraživanjima postoje, ali nisu jednostavne. U teorijskom dijelu diplomskog rada obuhvaćene su definicije samoregulacije učenja, zatim su navedene samoregulacijske komponente te su objašnjene faze u procesu samoregulacije. Crte ličnosti objašnjene su prema Petofaktorskom modelu ličnosti (Costa i McCrae, 1992) te je objašnjeno kako one utječu na objektivno školsko postignuće. Strategije učenja i strategije suočavanja sa školskim neuspjehom osnovne su kognitivne komponente samoregulacije učenja. U empirijskom dijelu, ispitano je 457 učenika iz 6-ih i 8-ih razreda iz četiri osnovne škole i 2-ih razreda iz tri srednje škole iz različitih regija Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da su osobine ličnosti (osim Neuroticizma), kao i adaptivne strategije samoregulacije učenja i strategije suočavanja sa školskim neuspjehom umjereno pozitivno povezane s objektivnim školskim postignućem. Otvorenost, Savjesnost, Ekstraverzija i Ugodnost pozitivno su povezani s adaptivnim strategijama učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom.

crte ličnosti, samoregulacija učenja, strategije učenja, strategije suočavanja sa školskim neuspjehom, školsko postignuće

nije evidentirano

engleski

THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS BY USING LEARNING STRATEGIES AND COPING STRATEGIES WITH SCHOOL FAILTURE

nije evidentirano

personality traits, self-regulation, learning strategies, coping strategies with school failture, objective school achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

17.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zadru - Odjel za nastavničke studije u Gospiću

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija