Afektivne komponente ličnosti kao prediktori školskog uspjeha (CROSBI ID 428988)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Serdarušić, Nevenka
Nikčević-Milković, Anela
hrvatski
Afektivne komponente ličnosti kao prediktori školskog uspjeha
Afektivne komponente ličnosti važni su prediktori školskog uspjeha. U teorijskom dijelu rada obuhvaćene su definicije školskog uspjeha, crte ličnosti navedene su prema Petofaktorskom modelu (1992) te je objašnjeno kako crte ličnosti utječu na objektivno školsko postignuće. U istraživanju je sudjelovalo 457 učenika 6. i 8. razreda osnovne škole i 2. razreda srednje škole iz 4 osnovne i 3 srednje škole u RH. Rezultati pokazuju da su osobine ličnosti (osim Neuroticizma) umjereno pozitivno povezane kako s objektivnim, tako i sa subjektivnim akademskim postignućem . Savjesnost je značajan pozitivan prediktor objektivnog akademskog uspjeha, a Ugodnost zadovoljstva školom. Očekivano, veći objektivan akademski uspjeh povezan je s većim zadovoljstvom školom.
komponente ličnosti, školsko postignuće, petofaktorski model
nije evidentirano
engleski
AFFECTIVE COMPONENTS OF PERSONALITY AS PREDICTORS OD SCHOOL SUCCESS
nije evidentirano
components of personality, school success, Big Five model
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
17.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru - Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Gospić, Hrvatska