Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školska kurikulumska kultura usmjerena partnerstvu s lokalnom zajednicom (CROSBI ID 680907)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Mlinarević, Vesnica ; Tokić, Ružica Školska kurikulumska kultura usmjerena partnerstvu s lokalnom zajednicom // Globalne i lokalne perspektive pedagogije Osijek, Hrvatska, 01.01.2016-01.01.2016

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica ; Tokić, Ružica

hrvatski

Školska kurikulumska kultura usmjerena partnerstvu s lokalnom zajednicom

Prepoznatljivost pojedine škole ogleda se u školskom kurikulumu, obilježjima nacionalnog i školskog kurikuluma kojima je moguće planirati i organizirati prepoznatljiv odgojni i obrazovni rad te aktivnosti pojedine škole. Rad daje teorijsku analizu, analizu zakonske legislative i školskih kurikuluma nekoliko osnovnih i srednjih škola Osječko-baranjske županije. Razmatra se djelovanje škole prema lokalnoj zajednici i integracija društvenih aktivnosti lokalne zajednice u odgojno-obrazovnom procesu škole. Temeljna područja školskog kurikuluma čine učinkovitost škole, proces učenja i poučavanja, školski menadžment, profesionalnost učitelja te ciljeve i strategije razvoja kvalitete. Školskim kurikulumom planiraju se aktivnosti svih predmeta, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti i projekata. Kurikulumski pristup omogućuje autonomnost svakoj školi u planiranju i organiziranju aktivnosti te svakom nastavniku u planiranju metoda, strategija rada i načina vrednovanja te daje prepoznatljivost pojedinoj školi. Svaka škola donosi svoj kurikulum koji je usklađen s njenim optimalnim mogućnostima i zahtjevima nacionalnog kurikuluma. Školskim se kurikulumom planira suživot učenika, učitelja, roditelja, školskog menadžmenta i lokalne zajednice. Školski kurikulum je usmjeren prema kvalitetnom autonomnom radu škole, a kurikulum se razvija u skladu s društvenim potrebama. Partnerstvo škole i lokalne zajednice smanjuje međusobne razlike, socijalizira i inkulturira sudionike, potiče razvoj poduzetničkih kompetencija te je poželjno da kulturni, gospodarski i društveni događaji, u kontekstu pedagoških vrijednosti, imaju svoje mjesto u radu škole. Takav oblik interakcije zahtijeva učenički i učiteljski društveni angažman, poznavanje vrijednosti i djelatnost pojedinih institucija, poduzeća, klubova, udruga i sl., a zajedničkim radom utječe na njihovo povjerenje i partnerstvo u povezivanje sa školom. Uspješna je suradnja dvosmjerna i vodi partnerstvu, aktivno participiraju svi i stvara se repertoar projekata i aktivnosti koji unaprjeđuju kvalitetu kurikulumske kulture škole i kulturu lokalne zajednice.

kurikulum, kultura škole, partnerstvo, lokalna zajednica

nije evidentirano

engleski

School curriculum culture directed towards partnership with the local community

nije evidentirano

curriculum, school culture, partnership, local community

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Globalne i lokalne perspektive pedagogije

predavanje

01.01.2016-01.01.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija